Terug

Probleem met bestelling eetkamer Euro-Deco

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. P.

Naar: EURO-DECO

24/09/2019

Beste, op 2 juli heb ik bij Euro-deco online een eetkamer besteld. In eerste instantie verliep het contact vlot, het voorschot werd betaald door ons, en vervolgens wachtten we op een leverdatum. Na een maand hadden we nog steeds niks gehoord. Na een email gestuurd te hebben kregen we te horen dat ze nog niks konden zeggen omdat de leverancier gesloten was wegens bouwverlof. Dat is aannemelijk. Maar ondertussen werd het september. Half september heb ik weer gemaild om te vragen naar een leverdatum. Sindsdien heb ik 4 of 5 vriendelijke mails gestuurd (de laatste 2 waren al wat minder vriendelijk) en 2 x gebeld. Op de mails wordt niet geantwoord, als ik bel moet ik naar de persoon bellen die de leveringen doet. Als ik daar naar bel, dan neemt die persoon niet op. En na het achterlaten van een voicemail worden we ook niet terug gecontacteerd. Ik eis dat we ofwel een datum krijgen waarop we onze meubels ontvangen, of dat onze bestelling geannuleerd wordt, en we ons voorschot terug krijgen. Dan bestel ik bij een betrouwbare firma.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform