Goedemiddag Na een brand in huis moesten we op zoek naar een nieuwe zetel. We bestelden uiteindelijk eentje bij Euro deco in Zoersel op 16/04/2021We kochten een hoeksalon in cognac. Er werd, na extra lange wachttijd, een donkerbruin salon geleverd. Dat was onze schuld want WIJ hadden we verkeerde kleurcode doorgegeven.Ik ben toen naar de winkel gereden en recht naar boven gelopen om de stalenwaaier erbij te nemen, en wat blijkt de doorgegeven kleurcode was inderdaad bruin. ÉN cognac. 2 kleuren 1 code.Zaakvoerder Hans vond dat hij niet in fout was. De schuld ligt volledig bij de fabriek. Na nog eens een hele lange wachttijd werd dan een cognac salon geleverd. Na twee weken was het al doorgezakt en kraakte en piepte het elektrische deel.Het salon werd gelukkig vervangen. Dubbelcheck zeker de kleur mailde ik nog. Want ja hoor, wéér een bruin salon. Opnieuw terug naar de fabriek, weer een hoop gejammer van zaakvoerder Hans dat ook hij slachtoffer is en hier niks aan kan doen. Ik vroeg een compensatie, aangezien we nu al meer dan een jaar wachten op een salon dat schijnbaar heel erg moeilijk te maken is. Ook nu kruipt zaakvoerder Hans in de slachtofferrol ik krijg ook geen compensatie van de fabriek, ik ben ook slachtoffer.Dit is niet alleen onprofessioneel maar ook gewoon ronduit belachelijk. Op 3/06/2022 werd het laatste salon geleverd. Juiste kleur, maar opnieuw kwaliteitsproblemen. Ik heb nu gevraagd om de zetel op te halen en ons geld terug te geven. Zaakvoerder Hans heeft ons verschillende keren opgebeld en bedreigd. Wij willen de zetel weg, ons geld terug en niet meer met euro deco te maken hebben.BedanktMet vriendelijke groeten Elien Vissenberg