Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

C. D.
20/06/2024

Gestuurde Sms'en

Korte beschrijving van uw probleem Op mijn 3 laatste telefoonfacturen (Orange) zijn bedragen gefactureerd van premiumbetaalnummers voor het ontvangen van sms'en ( 2€/stuk) . Deze worden gefactureerd door Comizzo . Ik heb hier niet om gevraagd, laat staan dat ik zelfs niet weet welke sms'en ze gestuurd hebben. De gefactureerde bedragen zijn 35 €, 26€ en 12€. Ik heb via mijn provider nu alle betaalnummers laten blokkeren maar deze reeds betaalde bedragen moet ik volgens hen terugvorderen bij jullie(Comizzo) Bij deze vraag ik een terugbetaling van deze onterechte gevorderde bedragen. In bijlage stuur ik hierbij deze betreffende facturen. In afwachting van een spoedig antwoord , C.D.

Afgesloten
J. B.
18/04/2024

Niet aangevraagde SMS'en

Beste,Ik kreeg van U (Comizzo) ongevraagd SMS'en die mij aan 2€ per SMS worden aangerekend. Dat zag ik achteraf op de Telenet factuur. Na 6 keer heb ik dit STOP gezet. Maar ik heb dus zomaar 12€ aan jullie betaald via Telenet, zonder dat ik naar een van die berichten gevraagd heb. Dit is dus gewoon diefstal.Graag zie ik die 12€ dan ook terug. Wat stelt u voor om dit te vereffenen?Johan Bonne.

Opgelost
I. M.
15/11/2023

Bijkomende kosten van betalende smsjes

Beste ,Heb enorm bijkomende kosten op mijn Orange factuur al enkelen maanden.Na verder nazicht kwam ik erachter dat dit van berichtjes van Comizzo kwam.Heb mij hiervoor nooit ingeschreven of hier contact mee gehad.Dit gaat al over enkele euro'sGroetjesIna

Afgesloten
M. L.
5/08/2023

Onterecht bedrag aangerekend

Het bedrijf Comizzo/Etri factureert via Telenet mobiele diensten waarvoor ik mij nooit heb ingeschreven. Er worden sms'en verstuurd die dan aan €2 per sms aangerekend worden. Ik heb al STOP teruggestuurd maar er komen nog steeds sms'en toe. Ik stelde de limiet in op €1 voor verbruik buiten mijn bundel en toch komen er nog sms'en binnen. In het totaal gaat het over een bedrag van €248. Allemaal voor een dienst waar ik nooit om gevraagd heb en waar totaal geen transparantie rond is. En Telenet staat dit allemaal toe.

Afgesloten
A. V.
24/10/2020

Diensten van comizzo die ik niet wil, heb aanvaard en niet kan stopzetten

BesteMaandelijks krijg ik van comizzo, diensten die ik echter niet gebruik, via de proximus factuur een bedrag dat ik moet betalen. Het betreft 40, 7 euro via sms 9337 en van sms 9750 een bedrag van 0, 85 euro. Ik heb via proximus dit proberen stop te zetten , maar ze kunnen dit niet. Ook als je STOP naar de SMS nummers 9337 en 9750 stuurt, reageren ze niet. Op mijn factuur van proximus staat er een verwijzing naar Comizzo. Het is dus een frauduleus bedrijf en ik zou willen dat beide diensten gestopt worden.MvgAnneleen

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform