Meest recente klachten

H. S.
23/09/2024

Terugbetaling kosten check-in aan balie op vliegveld

Geachte mevrouw/heer, Op 21/9/2024 had ik een terugvlucht van Ancona naar Charleroi geboekt via eSkytravel (boekingsnummer: 4431486162) De online check-in door eSkytravel was geen succes. Daardoor moest ik op de vlieghaven Ancona een check-in doen bij de Ryanair balie om een boardingpass te bekomen. Hiervoor diende ik € 55 extra te betalen. Dit bedrag wil ik terugvorderen van eSkytravel aangezien zij mij een boardingpass moesten bezorgen. Ik vraag u daarom om binnen de 15 dagen de terugbetaling van € 55 op mijn bankrekening IBAN BE33 4124 0253 7146 BIC: KREDBEBBXXX Met vriendelijke groet, Smits Herman Herman.smits@telenet.be Bijlagen: • Foto unsuccesful check-in • Kopie betalingsbewijs . Kopie manual boardingpass • Kopie receipt

Opgelost
Z. A.
25/07/2024

Pasgeboren Baby mee op vlucht

30 Januari hebben wij ticketten geboekt. Toen was ik zwanger maar kon ik de baby er nog niet mee opzetten. Nu zondag (28juli) is onze vlucht, ik bel al sinds begin Juli bezig met hem er mee op te krijgen. Dit tot de Dag van vandaag nog altijd niet inorde. Ik bel super veel krijg nooit een deftig antwoord. Enkel we wachten nog altijd op een antwoord van de vlieger zelf. Dit kan toch niet??

Afgesloten
K. S.
8/02/2024

Eksy weigert terugbetaling

Beste,Ik bestelde tickets van Ryanair. Ik lette niet goed op en bestelde ze bij Esky. Nu stuurde Esky me dat er additionele taksen moesten bij betaald werden per persoon maar dat als we dat niet wouden doen we een volledige terugbetaling konden krijgen. Ik heb gereageerd dat we dat niet zouden doen en ik de volledige terugbetaling wenste. Zij reageerden hier op dat ze me 490,60 € zouden terug betalen. Dit is niet het volledige bedrag (618,85€ betaalde ik) maar ik dacht dan ben ik er vanaf. Ik ging akkoord. Nu vertellen ze me dat ik toch geen terugbetaling krijg want vliegtuigmaatschappij (Ryanair) heeft het niet aanvaard, de annulatie, en dat er ineens geen extra taksen meer te betalen zijn. Ik mag men reis voortzetten maar ik wil die niet voortzetten met die oplichters. Ik wil mijn reis annuleren en daarvoor nog een bedrag terugkrijgen zoals hun hadden voorgesteld. Ik heb hen al 3x aan de telefoon gehad. Ze kunnen je enkel bellen, als je zelf belt krijg je de bezettoon. Ik heb 3 keer al uitgelegd dat ik men geld terug wil zoals hen hadden voorgesteld op e-mail en telkens wimpelen ze het terug af. Als je blijft voet bij stuk houden dan zeggen ze dat ze het in orde gaan maken maar sturen dan een e-mail dat het toch niet kan.

Opgelost
L. F.
10/08/2023

Probleem met terugbetaling

Beste, ik heb een vliegticket besteld en ik heb daarvoor een confirmatie gekregen op email. Ik heb nog niet betaald voor mijn ticket en op de website of email staat er nergens hoe ik moet terugbetalen. Ik heb op de website een aanvraag gemaakt voor hulp en ik heb dan de eerdere email van confirmatie terug gekregen, waarop staat dat er een betaling wordt verwacht. Ik zou graag zo snel mogelijk willen betalen aub, hoe kan ik dit doen?

Afgesloten
M. D.
16/07/2023

Boekingsbevestiging maar geen betaling?

Ik bestelde een heen en terug vlucht via esky, en ontving een boekingsbevestiging maar er staat 'wacht op betaling'. Nergens staat vermeld hoe ik kan betalen en ik heb mijn betalingsgegevens wel doorgegeven. Je kan niet mailen of bellen, enkel contact via een online formulier. Mijn vlucht zou vrijdag vertekken...

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform