ELEGANT

ENERGIE EN WATER

Score

23 punten
Slechte klachtenafhandelingsdienst
Berekening van de score
Status Waarde
Open 32
Gesloten 75,00%
  • 32 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 75% gesloten klachten via het platform
16 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 8 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 16 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • W. P.

    19/01/2021

    contract zonder mijn toestemming

    ELEGANT ENERGIE EN WATER

    "Beste Zonder het te willen door een toevallige muisklik heb ik een contract aan mijn broek. Gebeld naar telefoonnummer in bevestiging maar een annulering kon niet via telefoon, dan maar mail gestu..."
  • F. V.

    18/01/2021

    Nooit klant willen zijn

    ELEGANT ENERGIE EN WATER

    "Beste, Mijn vriend heeft rond 5 december op een mail geklikt die hij gekregen had via een telefoon van een site zoals Besparen Kan. Door op deze mail te klikken met de tarieven van de maatschappij is ..."
  • V. D.

    5/01/2021

    Ik krijg geen papieren facturen meer

    ELEGANT ENERGIE EN WATER

    "Ik ben klant bij Elegant sinds augustus 2019 en heb vanaf het begin schriftelijk laten weten dat ik papieren 3-maandelijkse facturen wou ontvangen. Facturen die ik steeds stipt betaalde. Omdat er i..."
  • N. R.

    30/12/2020

    Fout in de eindafrekening.

    ELEGANT ENERGIE EN WATER

    "Beste, bij het doorgeven van de meterstand van onze teller (we hebben zonnepanelen) werd er 1 cijfer foutief doorgegeven waardoor we een eindafrekening van bijna 500 euro opleg hebben ontvangen. Ik h..."
  • L. D.

    9/12/2020

    eindafrekening

    ELEGANT ENERGIE EN WATER

    "Ben veranderd van energieleverancier via groepsaankoop Provincie Oost-Vlaanderen. Daar de meteropname ieder jaar gebeurt in oktober en ik zonnepanelen heb die voorzien in mijn volledige electrieciteit..."
    afgesloten Niet succesvol
  • A. E.

    9/12/2020

    contract zonder mijn toestemming

    ELEGANT ENERGIE EN WATER

    "Ik ben al meer dan 6 jaar klant bij luminus. Op 15 oktober stuurde luminus me een slotafarekening en deelde me mee dat ik van bedrijf was veranderd (die ik heb niet gedaan) Zonder iets te weten, heb ..."
    afgesloten Niet succesvol
  • K. D.

    2/12/2020

    Probleem voorschotfactuur

    ELEGANT ENERGIE EN WATER

    "Beste, reeds meerdere keer probeer ik contact te leggen (via 3 verschillende emailadressen, via de site en anderhalf uur aan de telefoon gehangen), echter dit alles zonder resultaat. Het probleem is d..."
    afgesloten Succesvol
  • D. B.

    30/11/2020

    INGEBREKESTELLING

    ELEGANT ENERGIE EN WATER

    "In oktober 2019 ben ik op aanraden van 'besparen kan' veranderd van energieleverancier. Ik stapte over van Engie naar Elegant. Algauw bleek dit een verkeerde beslissing te zijn, omdat het beloofde voo..."
    afgesloten Niet succesvol
  • R. V.

    12/11/2020

    Ongewilde wissel energieleverancier

    ELEGANT ENERGIE EN WATER

    "Beste, Ik kreeg vorige week zowel van mijn gasleverancier Mega als elektriciteitsleverancier Ecopower een mail dat ik mijn contract wou opzeggen en of ik toch niet wou blijven. Ik wist van niets en..."
    afgesloten Niet succesvol
  • N. D.

    4/11/2020

    Problemen met terugbetaling

    ELEGANT ENERGIE EN WATER

    "Beste, de rekeningen gas en elektriciteit van mijn overleden vader werden afgesloten. Ik heb van essent een mail gekregen ivm terugbetaling op afgesloten rekeningnummer van mijn vader Intussen heb i..."
    afgesloten Niet succesvol

Bekijk alle klachten