Terug

Fooute afrekening

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

N. H.

Naar: ELEGANT

02/10/2025

Betreft: Betwisting van factuurnummer [FA1126178] van [12/10/2024] Geachte mevrouw/heer, Op [12/10/2024] heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € [4575,62]. Dat moet echter een vergissing zijn: Fluvius heeft nooit meterstanden opgenomen enkel extra polaties. Wij woonde op dat moment niet in de woning (ik kan dat bewijzen aan de domicilie die aan zee stond). wij beschikken over 40 zonnepanelen. Het kan niet zijn dat er 18500 KWH verbruik zou zijn op een leeg staande woining op 12 maanden. Nu wonen wij in de woning en zouden wij op 14 maanden maar 13000 kwh vebruik hebben daar wij nu een el. wagen hebben die elke dag staat te laden. ik wens zeker te betalen op voorwaarde dat de afrekening correct is met het juiste verbruik. De prijzen zijn aanzienlijk gedaald afgelopen jaar maw de afrekening is gebaseerd op een veel duurder tarief en wij hebben dit niet verbruikt. Elegant heeft 8 maanden getracht met Fluvius contact te hebben om de juiste info te krijgen zonder resultaat. CMA zet mij nu onterecht onder druk om de 5000 euro wat het nu is geworden onterecht te betalen! Ik betwist dit factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform