Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met terugbetaling
Beste Op 20 juni 2024 heb ik online gekocht bij ElektroDiscount. Het was een airconditioner, die uit twee blokken bestaat. Ik heb maar één blok ontvangen. Het probleem is samen met de verkoper opgelost, zodat hij de goederen ontvangt en mij het geld stuurt. Ik heb het pakket dat ik had ontvangen aan de koerier gegeven. De volgende dag ontvang ik het tweede blok van de kit. Ik heb dit blok met eigen vervoer bij de winkel afgeleverd. De verkoper gaf mij een papiertje dat hij dit blok had ontvangen. Er zijn inmiddels 2 maanden verstreken en er staat nog steeds geen geld op mijn rekening. Met vriendelijke groeten Olga
leveringsprobleem
Ik heb online een airconditioner gekocht bij ElectroDiscount. Het product bestaat uit twee pakketten. Ik heb er maar één ontvangen. Ik belde de winkel, stuurde e-mails via de website, via de post. Ik word genegeerd. Sterker nog, ik heb de helft van de goederen ontvangen. Ik wil mijn geld terug en ben bereid de ontvangen goederen terug te geven. of dat zij het tweede deel leveren. 05308819520980 - intern onderdeel ontvangen 05308819520981 - niet geleverd
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten