Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. R.

Naar: Electro discount Maasmechelen

22/08/2024

Beste Op 20 juni 2024 heb ik online gekocht bij ElektroDiscount. Het was een airconditioner, die uit twee blokken bestaat. Ik heb maar één blok ontvangen. Het probleem is samen met de verkoper opgelost, zodat hij de goederen ontvangt en mij het geld stuurt. Ik heb het pakket dat ik had ontvangen aan de koerier gegeven. De volgende dag ontvang ik het tweede blok van de kit. Ik heb dit blok met eigen vervoer bij de winkel afgeleverd. De verkoper gaf mij een papiertje dat hij dit blok had ontvangen. Er zijn inmiddels 2 maanden verstreken en er staat nog steeds geen geld op mijn rekening. Met vriendelijke groeten Olga

Berichten (1)

Electro discount Maasmechelen

Naar: O. R.

22/08/2024

BesteBetreft : @@REF_ID@05003882ba61169d02@REF_ID@@Klopt inderdaad.Wij hebben het vergeten te verwerken.Wij hebben net klant volledige terugbetaald.Met vriendelijke groet, Best regards,Hasan Altintas Zaakvoerder Manager Mobile: +32496928419www.electrodiscount.beinfo@electrodiscount.beskype: electrodiscount.beVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 22 augustus 2024 19:30Aan: info@electrodiscount.beOnderwerp: Probleem met terugbetaling‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform