Beste OlgaHet lijkt erop dat er een misverstand is ontstaan over de verzending van uw pakketjes. We willen graag verduidelijken dat de airco wel degelijk is verstuurd. Uit de track trace informatie blijkt duidelijk dat één deel is geleverd en het andere nog onderweg is.We sturen u een retourlabel voor het deel dat u reeds heeft ontvangen. Het andere deel zullen we terug laten sturen. Mocht het andere deel toch bij u aankomen, verzoeken wij u vriendelijk om dit te weigeren of terug te sturen naar ons.In bijlage kun je de retourlabel van de geleverde deel terugvinden.Zodra wij uw retourpakket hebben ontvangen, zullen wij u direct terugbetalen. Onze excuses voor het ongemak.Wellicht kunt u overwegen om uw aankoop elders te doen.Met vriendelijke groet, Best regards,Hasan Altintas Zaakvoerder Manager Mobile: +32496928419www.electrodiscount.beinfo@electrodiscount.beskype: electrodiscount.beVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: dinsdag 2 juli 2024 19:15Aan: info@electrodiscount.beOnderwerp: leveringsprobleem