Terug

leveringsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

O. R.

Naar: Electro discount Maasmechelen

02/07/2024

Ik heb online een airconditioner gekocht bij ElectroDiscount. Het product bestaat uit twee pakketten. Ik heb er maar één ontvangen. Ik belde de winkel, stuurde e-mails via de website, via de post. Ik word genegeerd. Sterker nog, ik heb de helft van de goederen ontvangen. Ik wil mijn geld terug en ben bereid de ontvangen goederen terug te geven. of dat zij het tweede deel leveren. 05308819520980 - intern onderdeel ontvangen 05308819520981 - niet geleverd

Berichten (2)

Electro discount Maasmechelen

Naar: O. R.

03/07/2024

Beste OlgaHet lijkt erop dat er een misverstand is ontstaan over de verzending van uw pakketjes. We willen graag verduidelijken dat de airco wel degelijk is verstuurd. Uit de track trace informatie blijkt duidelijk dat één deel is geleverd en het andere nog onderweg is.We sturen u een retourlabel voor het deel dat u reeds heeft ontvangen. Het andere deel zullen we terug laten sturen. Mocht het andere deel toch bij u aankomen, verzoeken wij u vriendelijk om dit te weigeren of terug te sturen naar ons.In bijlage kun je de retourlabel van de geleverde deel terugvinden.Zodra wij uw retourpakket hebben ontvangen, zullen wij u direct terugbetalen. Onze excuses voor het ongemak.Wellicht kunt u overwegen om uw aankoop elders te doen.Met vriendelijke groet, Best regards,Hasan Altintas Zaakvoerder Manager Mobile: +32496928419www.electrodiscount.beinfo@electrodiscount.beskype: electrodiscount.beVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: dinsdag 2 juli 2024 19:15Aan: info@electrodiscount.beOnderwerp: leveringsprobleem‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

O. R.

Naar: Electro discount Maasmechelen

22/07/2024

Goedemiddag. Controleer bestelling 13195. Dit is een retourzending van de airconditioner. De terugbetaling heeft twee weken geleden plaatsgevonden, maar het geld is nog niet overgemaakt. Olga Rebenkova


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform