Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 67
- Aantal klachten *
- 13
- Afgesloten klachten*
- 92%
- Antwoordratio*
- 1 dag
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Niets besteld niets ontvangen maar wel betalingsherinnering
Beste Ik heb gisteren een brief ontvangen van edel collecties. Een betalingsherinnering terwijl ik niks besteld of ontvangen heb. Ik heb dit hen ook gemeld via mail en kreeg van hen een mail terug dat ze omdat ik blijkbaar niet eerder mails die ik nooit gezien of gelezen heb heb gereageerd en daarom hebben ze toch verzending gedaan. Maar ik heb nooit iets ontvangen.nu dreigen ze met hoge incasso kosten. Hoe pak ik dit best verder aan? Mvg Kim Van de Reyd
Betaling 4reeksen postzegels gestort 97,40 € datum van de storting 4 reeksen begin mijn storting p
Nr: LID Edel Collecties NV: 3003070 Beste ,ik heb bij Edel collecties nv 4 reeksen post zegels ,betaalt op Edel collecties nv bankrekening, Nr: BE73 2500 2939 5060 voor een bedrag van 97,80€ dit bedrag is reeds betaald voor de reeksen, zegels 2023-00900 op 14/12/23Nr:13594959 bet:23,20€BE73. 2024-00088 " 29/01/24 " 13620087 " 23,20€ BE73. 2024-00121 " 11/02/24 " 13609627 " 28,20€ BE73. 2024-0091 " 18/04/24 " 13620098 " 23,20€ BE73. Ik heb de 4 postzegels reeksen hier beschreven tot op heden nog niet aan gekregen, wel heb ik deze 4 reeksen zegel al betaald , uitvoerdatum 18/04/24 Edel Collecties Nv beweerd dat de koerier meerdere keren op mijn adres is geweest maar dat ik telkens er geen persoon aanwezig was om de .zending te ontvangeng, Ik ook laten weten aan E.C.het bedrag van 97,80 aan mij terug te storten , WAT TE DOEN Hoogachtend, Alfons Verlooy Monteerderslaan 31
vermoeden van fraude
Beste,ik heb €5.95 betaald op het juiste rekeningnummer maar nu zeggen ze dat ze de betaling niet hebben ontvangen. Ik heb het bedrijf via facebook leren kennen en heb een sterk vermoeden van fraude (adres van op de website is anders dan op de factuur. Er is geen referentienummer aangeduid op de factuur. Op de factuur staat dat de munt zelf geen geld kost maar er enkel voor de verzendkosten aangerekend worden). Kan u controleren of dit bedrijf echt is of dat dit fraude is? Met vriendelijke groet
Aangevraagd door een minderjarige en 100den euros al kwijt
Geachte,Mijn minderjarige dochter had via jullie website iets aangevraagd wat zogezegd gratis is. De pakketjes blijven maar komen. Ik heb zelf al brieven gekregen van incassobureau. Ik heb al naar jullie gemaild, ik heb al naar Projuris gemaild, nooit geen antwoord. Een minderjarige zou dit toch niet mogen aanvragen?
Stopzetting abonnement
BesteOp 15 september 2023 heb ik naar de klantendienst een mail gestuurd waarin ik te kennen gaf dat ik de volledige collectie stopzette.Op 18 september heb ik reactie gekregen dat de collectie wordt stopgezet maar dat ik 1 maand opzeg had.De collecties die in tussentijd nog werden geleverd heb ik nog aangenomen en betaald.Op 23 oktober heb ik twee mails ontvangen van een nieuwe zending. Die nieuwe zending werd ook thuis geleverd. Ik weiger deze te betalen omdat deze niet meer tijdens de maand opzeg werden verstuurd.
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
