Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
vlucht geannuleerd
Beste, We waren op vakantie in Sainte-Maxime. 21/07/2024 was onze terugvlucht vanuit Nice naar Lille. Deze werd via bericht geannuleerd rond 21u30. Eerste terugvlucht was 25/7/2024 deze optie geboekt. ook terug een auto moeten huren ons verblijf moeten verlengen. Dan nog tickets aan dure prijzen. 25/7/2024 eenmaal terug op luchthaven werden onze vlucht terug geannuleerd via bericht. wij konden niet langer blijven financieel en door werk was dit al een enorme meerkost. enigste optie was auto huren vanuit Nice tot in Lille om van daaruit met onze eigen wagen terug te keren huiswaarts. Dit dan ook zo uitgevoerd wat terug een kost was om auto te huren. Nu na lang heen en weer gemaild via euclaim. levert ons dit nog altijd niets op. telkens worden extra documenten gevraagd. Kunnen jullie ons helpen hiermee? Ik zal enkele documenten in bijlage bijvoegen. Mvg
vlucht geannuleerd
Beste, We waren op vakantie in Sainte-Maxime. 21/07/2024 was onze terugvlucht vanuit Nice naar Lille. Deze werd via bericht geannuleerd rond 21u30. Eerste terugvlucht was 25/7/2024 deze optie geboekt. ook terug een auto moeten huren ons verblijf moeten verlengen. Dan nog tickets aan dure prijzen. 25/7/2024 eenmaal terug op luchthaven werden onze vlucht terug geannuleerd via bericht. wij konden niet langer blijven financieel en door werk was dit al een enorme meerkost. enigste optie was auto huren vanuit Nice tot in Lille om van daaruit met onze eigen wagen terug te keren huiswaarts. Dit dan ook zo uitgevoerd wat terug een kost was om auto te huren. Nu na lang heen en weer gemaild via euclaim. levert ons dit nog altijd niets op. telkens worden extra documenten gevraagd. Kunnen jullie ons helpen hiermee? Ik zal enkele documenten in bijlage bijvoegen. Mvg
Problemen met terugbetaling
Ik boekte een vlucht van Brussel naar Nice (H/T) Heenreis: 05/05/24Terugreis: 12/05/24Op de luchthaven (tijdens urenlang wachten voor de boarding) werd gemeld dat de terugvlucht naar Brussel geannuleerd werd. Via mail van EasyJet werd later gemeld dat dit te maken had met overmacht wegens slechte weersomstandigheden. Een vergoeding werd uitgesloten, maar in de kleine lettertjes stond wel dat er kosten voor verblijf, transfervervoer en maaltijden konden worden ingebracht. Veel passagiers waren in paniek. Probleem was dat het volgende vliegtuig van EasyJet pas 3 dagen later zou vertrekken. Het was dus voor iedereen 3 dagen behelpen. 3 dagen hotel (en heen en terug met een taxi) zag ik niet zitten. Ik ben met de tram van de luchthaven van Nice naar de binnenstad gereden en ben daar ingetrokken in een appartement (Immeuble Villa Pirron) voor 2 personen die ik in Nice had leren kennen. Het gezelschap huurde het appartement voor 3 weken aan de prijs van 3635,48 euro. Ik stelde voor mijn deel van het verblijf te betalen, dus (3635,48 : 21) x 3 gedeeld door 2 = 259,68 euro . Dit bedrag heb ik aan EasyJet teruggevraagd. EasyJet heeft dit geweigerd wegens onduidelijke bewijstukken. EasyJet heeft zelfs mijn 2 tramritten (3,40 euro) van en naar de luchthaven geweigerd omdat deze betaald werden met een 10-rittenkaart. Van de treinreis in Brussel die ik al betaald had voor de terugreis dd 12/05 (10,80 euro) werd geen melding gemaakt in het antwoord van EasyJet. Enkel maaltijden ten bedrage van 30,37euro in Nice werden aanvaard. Ik begrijp dat EasyJet argwanend is, maar een claim van 304,25 euro om zich in Nice 3 dagen te behelpen met logies, eten en drinken en vervoer van en naar de luchthaven + trein in België kun je toch niet overdreven noemen ?Kortom, ik dacht van goed te doen en kosten te besparen, maar ik kom van een kale reis terug.Misschien kan EasyJet zich wat empatisch tonen en toch nog tussenkomen (als commerciële geste) ?
Problemen met terugbetaling
Ik boekte een vlucht van Brussel naar Nice (H/T) Heenreis: 05/05/24Terugreis: 12/05/24Op de luchthaven (tijdens urenlang wachten voor de boarding) werd gemeld dat de terugvlucht naar Brussel geannuleerd werd. Via mail van EasyJet werd later gemeld dat dit te maken had met overmacht wegens slechte weersomstandigheden. Een vergoeding werd uitgesloten, maar in de kleine lettertjes stond wel dat er kosten voor verblijf, transfervervoer en maaltijden konden worden ingebracht. Veel passagiers waren in paniek. Probleem was dat het volgende vliegtuig van EasyJet pas 3 dagen later zou vertrekken. Het was dus voor iedereen 3 dagen behelpen. 3 dagen hotel (en heen en terug met een taxi) zag ik niet zitten. Ik ben met de tram van de luchthaven van Nice naar de binnenstad gereden en ben daar ingetrokken in een appartement (Immeuble Villa Pirron) voor 2 personen die ik in Nice had leren kennen. Het gezelschap huurde het appartement voor 3 weken aan de prijs van 3635,48 euro. Ik stelde voor mijn deel van het verblijf te betalen, dus (3635,48 : 21) x 3 gedeeld door 2 = 259,68 euro . Dit bedrag heb ik aan EasyJet teruggevraagd. EasyJet heeft dit geweigerd wegens onduidelijke bewijstukken. EasyJet heeft zelfs mijn 2 tramritten (3,40 euro) van en naar de luchthaven geweigerd omdat deze betaald werden met een 10-rittenkaart. Van de treinreis in Brussel die ik al betaald had voor de terugreis dd 12/05 (10,80 euro) werd geen melding gemaakt in het antwoord van EasyJet. Enkel maaltijden ten bedrage van 30,37euro in Nice werden aanvaard. Ik begrijp dat EasyJet argwanend is, maar een claim van 304,25 euro om zich in Nice 3 dagen te behelpen met logies, eten en drinken en vervoer van en naar de luchthaven + trein in België kun je toch niet overdreven noemen ?Kortom, ik dacht van goed te doen en kosten te besparen, maar ik kom van een kale reis terug.Misschien kan EasyJet zich wat empatisch tonen en toch nog tussenkomen (als commerciële geste) ?
afmetingen handbagage
Beste,Op het vliegveld van Nice moesten we de vorige keer € 58,00 extra betalen omdat de handbagage net wat groot was (1,5 cm). Wij hebben vooraf de juiste afmetingen nagezien op de site en hebben in functie van die gegevens een ??trolley met de juiste afmetingen besteld. Desondanks rekende een zeer onvriendelijke medewerker ons meteen € 58,- extra aan, anders mochten we niet mee op de vlucht. vluchtnummer EJU1612 naar Nice op 17 oktober om 8:05 uur Ik denk dat ik weet waarom de trolley niet in het rek past. Zoals je op de foto kunt zien is de inlaat bovenaan voorzien van een ronde buis die de inlaat met minimaal 2 cm verkleint. Zodat de kar er niet in past. Onder deze buis ben ik ervan overtuigd dat de afmetingen correct zijn. Deze € 58,00 had ik graag teruggevorderd (eventueel in de vorm van een voucher). Met vriendelijke groet, Steve D'hoedt Ten Doelestraat 2 8433 Slijpe België +32475591052
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten