Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Order werd eenzijdig geannuleerd zonder terugbetaling
Beste, Ik plaatse bij u op 13 januari 2025 een order 85500004716 voor 1000,63€ een PC en een muursteun. Er werd een betaling uitgevoerd via jullie website met de kredietkaart. Op 16 januari 2025 annuleerden jullie het order wegens "niet betaald". Mijn bankafschriften en kredietverstrekker bevestigen dat er wel betaald is. Ik contacteerde dus 2 maanden geleden jullie helpdesk via email en telefonisch, en heb nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Mijn rekeningnummer voor de terugstorting is doorgegeven, maar ik citeer 10 februari "Ik heb de collega's een reminder gestuurd. Momenteel zitten zij echter met een achterstand in het verwerken van de aanvragen." Van toen af kwam er geen enkel antwoord meer, ondanks de wekelijkse herinneringen die ik stuurde. De redelijke termijn is afgelopen, gelieve deze maand de terugbetalingen uit te voeren of ik ben genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.
Er gebeurt niet na dubbele bestelling
Hallo, Op 28 september heb ik via de website een bestelling geplaatst. De betaling, via de website, gaf een fout, waardoor ik ervoor gekozen heb om een overschrijving te doen. op 30/09 heb ik over het probleem gecommuniceerd met Dustin (helpdesk), waarbij men mij een bewijs van betaling vroeg. Dit heb ik doorgegeven. Enkele dagen later kreeg ik bericht dat mijn bestelling was geannuleerd omdat er geen betaling was ontvangen. Support melde mij dat de vraag was doorgegeven naar de boekhouding om de ontvangst van betaling te bevestigen. Ik wacht nog altijd... Ik heb constant contact gehouden met Support rond de status hiervan. Omdat ze maar 1 toestel in stock hadden, heb ik, in samenspraak met support, dit opnieuw besteld (10 oktober) en correct, via de site, betaald. Deze staat ondertussen al 14 dagen op status "nieuw" en er gebeurd niets mee. Bij support melden ze mij dat dit aan het nieuwe systeem ligt en er alles aan doen... maar ik zie geen evolutie. Het gekochte toestel staat nog altijd op hun site...met nog altijd 1 stuk in voorraad. Samengevat : 2 betalingen gedaan, 1 ervan "zweeft" ergens, de andere voor een bestelling waar niets mee gedaan wordt. Ik had graag mijn bestelling geleverd en de eerste betaling terug op mijn rekening
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten