Beste,
Ik plaatse bij u op 13 januari 2025 een order 85500004716 voor 1000,63€ een PC en een muursteun. Er werd een betaling uitgevoerd via jullie website met de kredietkaart. Op 16 januari 2025 annuleerden jullie het order wegens "niet betaald". Mijn bankafschriften en kredietverstrekker bevestigen dat er wel betaald is.
Ik contacteerde dus 2 maanden geleden jullie helpdesk via email en telefonisch, en heb nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Mijn rekeningnummer voor de terugstorting is doorgegeven, maar ik citeer 10 februari "Ik heb de collega's een reminder gestuurd. Momenteel zitten zij echter met een achterstand in het verwerken van de aanvragen." Van toen af kwam er geen enkel antwoord meer, ondanks de wekelijkse herinneringen die ik stuurde.
De redelijke termijn is afgelopen, gelieve deze maand de terugbetalingen uit te voeren of ik ben genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.