Hallo,
Op 28 september heb ik via de website een bestelling geplaatst. De betaling, via de website, gaf een fout, waardoor ik ervoor gekozen heb om een overschrijving te doen. op 30/09 heb ik over het probleem gecommuniceerd met Dustin (helpdesk), waarbij men mij een bewijs van betaling vroeg. Dit heb ik doorgegeven.
Enkele dagen later kreeg ik bericht dat mijn bestelling was geannuleerd omdat er geen betaling was ontvangen. Support melde mij dat de vraag was doorgegeven naar de boekhouding om de ontvangst van betaling te bevestigen. Ik wacht nog altijd...
Ik heb constant contact gehouden met Support rond de status hiervan. Omdat ze maar 1 toestel in stock hadden, heb ik, in samenspraak met support, dit opnieuw besteld (10 oktober) en correct, via de site, betaald. Deze staat ondertussen al 14 dagen op status "nieuw" en er gebeurd niets mee. Bij support melden ze mij dat dit aan het nieuwe systeem ligt en er alles aan doen... maar ik zie geen evolutie. Het gekochte toestel staat nog altijd op hun site...met nog altijd 1 stuk in voorraad.
Samengevat : 2 betalingen gedaan, 1 ervan "zweeft" ergens, de andere voor een bestelling waar niets mee gedaan wordt.
Ik had graag mijn bestelling geleverd en de eerste betaling terug op mijn rekening