Meest recente klachten

N. B.
3/02/2025

verborgen abonnement

Ik heb me vorige maand ingeschreven voor een cursus tijdens de promo van 0.99 euro. Nu ben ik, zonder enige waarschuwing, ingeschreven voor een jaarabonnement. Ik heb zelfs geen mail gekregen om te laten weten dat mijn proefperiode teneinde zou komen en krijg zelfs geen factuur/rekening van de kosten die zij me zouden inbrengen (131.99 EUR) tenzij ik nog meer persoonlijke info meegeef. Als ik - een enkele dag na de start, zonder de dienst echt te gebruiken - via een persoonlijke mail aan de klantendienst vraag om een afzeg van het abonnement en om de betaling te cancellen, krijg ik een geautomatiseerde mail. Ik wil graag dat de betaling geannuleerd wordt.

Afgesloten
N. V.
19/11/2024

Onrechtmatige afschrijving voor Domestika Plus-abonnement

Geachte, Hierbij verzoek ik om terugbetaling van een recente automatische betaling aan Domestika. Ik heb de cursus "Clothing Designing With Marvelous Designer" aangeschaft en was niet op de hoogte gebracht van het feit dat ik hiermee automatisch werd ingeschreven voor een Domestika Plus-abonnement. Dit abonnement is door Domestika gestart zonder mijn toestemming. Ik heb nooit om een abonnement gevraagd toen ik een eenmalige videotutorial kocht. Ik was niet op de hoogte van het feit dat Domestika bij een eenmalige aankoop op hun platform stiekem een betalend abonnement zou toevoegen zonder mijn medeweten. Aangezien ik niet van plan was om me aan te melden voor de Plus-service, verzoek ik u vriendelijk om terugbetaling van de extra kosten. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Nick Van Bouwel

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform