Terug

Onrechtmatige afschrijving voor Domestika Plus-abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Domestika

19/11/2024

Geachte, Hierbij verzoek ik om terugbetaling van een recente automatische betaling aan Domestika. Ik heb de cursus "Clothing Designing With Marvelous Designer" aangeschaft en was niet op de hoogte gebracht van het feit dat ik hiermee automatisch werd ingeschreven voor een Domestika Plus-abonnement. Dit abonnement is door Domestika gestart zonder mijn toestemming. Ik heb nooit om een abonnement gevraagd toen ik een eenmalige videotutorial kocht. Ik was niet op de hoogte van het feit dat Domestika bij een eenmalige aankoop op hun platform stiekem een betalend abonnement zou toevoegen zonder mijn medeweten. Aangezien ik niet van plan was om me aan te melden voor de Plus-service, verzoek ik u vriendelijk om terugbetaling van de extra kosten. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Nick Van Bouwel

Bemiddeling door Testaankoop 01 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform