Terug

verborgen abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Domestika

03/02/2025

Ik heb me vorige maand ingeschreven voor een cursus tijdens de promo van 0.99 euro. Nu ben ik, zonder enige waarschuwing, ingeschreven voor een jaarabonnement. Ik heb zelfs geen mail gekregen om te laten weten dat mijn proefperiode teneinde zou komen en krijg zelfs geen factuur/rekening van de kosten die zij me zouden inbrengen (131.99 EUR) tenzij ik nog meer persoonlijke info meegeef. Als ik - een enkele dag na de start, zonder de dienst echt te gebruiken - via een persoonlijke mail aan de klantendienst vraag om een afzeg van het abonnement en om de betaling te cancellen, krijg ik een geautomatiseerde mail. Ik wil graag dat de betaling geannuleerd wordt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform