Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Leveringstermijn van 4 à 5 dagen is nu al 15 dagen
Beste, Ik bestelde op 1 januari een stofzuiger ROWENTA RO7690EA. De bestelling werd bevestigd op 3 januari. Het is nu 18 januari en er is nog steeds geen levering gebeurd. Op de website voor de opvolging blijft de toestand steeds dat het pakje in voorbereiding is. Ik heb al verschillende keren opgebeld en dan blijkt het een probleem bij een transporteur. Men zou vandaag terugbellen als de bestelling met een andere transporteur werd verzonden. Niemand heeft opgebeld. U maakt reclame met de scherpste prijs en u kunt blijkbaar niet leveren. Ik ben de loze beloftes van uw medewerkers beu.
Retour -en terugbetalingsbeleid
Beste,Ik bestelde onlangs een Rowenta ventilator. Na een testgebruik op een zeer warme dag, bevonden wij de ventilator niet goed genoeg daar deze niet voor genoeg verkoeling zorgt. Ik wilde hierbij gebruik maken van het herroepingsrecht. Uw firma weigert terugbetaling daar het toestel gebruikt zou zijn.Ik lees inderdaad in uw voorwaarden dat het toestel in zijn oorspronkelijke staat en niet gediend mag zijn.Wettelijk gezien moeten wij als consument het product kunnen testen. U geeft aan dat wij het product gebruikt hebben, zonder ook maar te weten of te vragen omtrent te testduur. Wij hebben het toestel voor testgebruik uitgeprobeerd, niet langer als de tijd daarvoor nodig. Toch weigert u terugbetaling.Uw voorwaarden, en zoals u ze toepast, kunnen op deze manier de consument toch nooit de kans geven iets te retourneren? Andere elektrospecialisten zijn hier toch klaarblijkelijk soepeler in, ondanks dat u de goedkoopste aanbieder was. Daarnaast hebben wij onze aanvraag tot retour binnen de wettelijke termijn aangevraagd. U biedt producten aan die zonder gebruik (lees: testgebruik) toch nooit kunnen goed of slecht bevonden kunnen worden?Helaas is dit een zaak van '1 keer en nooit meer'. Dat anderen dit mogelijks zullen lezen vind ik jammerlijk doch helaas. Wij als consument worden, ondanks een wettelijk kader, nog te vaak beduveld, en al zeker wanneer het om service na-verkoop gaat. De mooie beloftes zijn op dit punt al vaak niets beduidend.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten