Beste,*1ste Punt:*Ik heb met aandacht u mening gelezen, en begrijp duidelijk u stand puntNu zoals in de vorige mails al gezegd, zijn wij aangehouden de procédurenvan de merken te volgen*2de Punt:*Op onze site, zit zijn de retour voorwaard heel duidelijk aangeduidVolgens de procéduren, moeten wij het toestel aanmelden bij Rowenta, en hendan verwitigen dat hun toestel niet volgen het beschrijving van dezeWij mogen dit retour tegens terug betaling spijtig niet aanvaarden zonderdit toestel door een technieker van Rowenta te laten controleren, (Eentechnieker kan zien als een toestel in gebruik is geweest of niet)Wat ik mag doen, is het toestel aan nemen, en die bij de technieker sturen,pas dan neemt Rowenta een beslissingWij doen het nodige bij Rowenta om een oplossing te vindenMet vriendelijke groetjes*DirectElectro**02/340.33.89**contact@directelectro.be* *www.directelectro.be *Le jeu. 18 juil. 2019 à 12:48, a écrit JELLE SERRANT