Meest recente klachten

S. D.
31/01/2024

Geen reactie van klantendienst

Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van €150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil.

Opgelost
G. S.
4/11/2020

Producten die niet aan verwachtingen voldoen

Beste,Ik bestelde posters bij postermerk Desenio. Er werden mij prints in hoge kwaliteit beloofd die goed zouden worden verpakt. Ik ontving twee A4-prints die ik even goed met mijn eigen printer had kunnen maken. Bovendien waren deze compleet verkreukt. Bij het retourneren blijkt dat ik zelf moet opdragen voor de kosten naar Zweden. Ik wil voorkomen dat andere consumenten in deze val trappen. Mvg, Laura Schueremans

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform