Terug

Geen reactie van klantendienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Desenio

31/01/2024

Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van €150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil.

Berichten (2)

Desenio

Naar: S. D.

31/01/2024

Beste Klant,We hebben je e-mail ontvangen. Een van onze klantenservicemedewerkers zal spoedig contact met je opnemen.We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 08.00 uur tot 17.00 uur. (CET) en doen ons uiterste best om binnen 1 - 2 werkdagen. Let op: Weekenden en feesagen zijn wij gesloten.Bedankt voor je bericht en we wensen je een hele fijne dag!DESENIOPrevious-message-reference: be31a864-1711-4c98-8809-ca0a702af0d3@DU2PEPF00028D13.eurprd03.prod.outlook.comPrevious-message-reference: 652c1c6a7b8d4a6ca8b6d0953702b9eb@email.dixa.io January 31, 13::34 GMTJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in

Desenio

Naar: S. D.

02/02/2024

Beste System, Het spijt ons dat het ons meer tijd kost dan normaal om je vraag te beantwoorden. We verzoeken je vriendelijk om je geduld en begrip. We verzekeren je dat we ons best doen om je zo snel mogelijk te helpen. Als je vraag inmiddels al is beantwoord of het probleem is opgelost, zouden we het op prijs stellen als je ons een follow-up stuurt op het oorspronkelijke aanvraag mocht dit het geval zijn. Op deze manier kunnen we verder gaan met de vragen met andere wachtende klanten. Bedankt voor je geduld en begrip! Met vriendelijke groeten, Customer Service TeamPrevious-message-reference: 652c1c6a7b8d4a6ca8b6d0953702b9eb@email.dixa.ioPrevious-message-reference: be31a864-1711-4c98-8809-ca0a702af0d3@DU2PEPF00028D13.eurprd03.prod.outlook.comPrevious-message-reference: 8bbd152f68414bb289c22ea9f6d81721@email.dixa.io System user January 31, 13::34 GMTBeste Klant,We hebben je e-mail ontvangen. Een van onze klantenservicemedewerkers zal spoedig contact met je opnemen.We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 08.00 uur tot 17.00 uur. (CET) en doen ons uiterste best om binnen 1 - 2 werkdagen. Let op: Weekenden en feesagen zijn wij gesloten.Bedankt voor je bericht en we wensen je een hele fijne dag!DESENIO January 31, 13::34 GMTJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01961976-54. Heb je vragen over ons platform? refToken: 13710e91-f095-4e4e-8ed7-22bddf4e0d72 Geen reactie van klantendienst Naam van de klant STIJN DE VREESE Klantreferentie Factuurnummer: 23246471 Beschijving van de klacht Op 8/1/2024 bestelde ik een canvas op de website desenio.beEen week later heb ik die ontvangen maar het canvas verschilde heel wat in uitzicht en kwaliteit van het op de website getoonde canvas. De dag na ontvangst wou ik een retour aanvragen op hun website. Maar mijn ordernummer en mailadres waren blijkbaar onbekend in hun automatische retoursysteem. Klantendienst telefonisch nooit bereikbaar, steeds direct voicemail. Na meerdere mails naar de klantendienst nog steeds geen reactie. Het betreft hier toch een aankoop van Eur150 die ik graag wil retourneren en mijn geld terug wil. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 149,00 Bijgevoegde documenten IMG_4992.pngIMG_4990.png Met vriendelijke groeten, TestaankoopJe hebt een klacht ontvangen van STIJN DE VREESE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar m


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform