Slecht

35 punten Info

Meest recente klachten

L. V.
14/08/2025

Reclame en levering

Hallo, Sinds een week of meer heb ik geen toegang meer tot mijn account van de standaard. Er verschijnt steeds een grijs scherm met vragen over 'reclame'.Ik wil daar niet op ingaan. Hoe kan ik daar vanaf ? Ik heb al dertig jaar de Standaard maar begin me nu verschrikkelijk dood te ergeren. Heb sinds vorige week vrijdag geen enkele krant meer ontvangen. En digitaal geraak ik er ook niet meer in omwille van de reclame... Van Duffel Laurens, Linden

Opgelost
L. D.
7/08/2025

ik ontvang regelmatig geen krant

Regelmatig ontvang ik geen krant niettegenstaande dat ik dat al tientallen keren heb gemeld aan de klantenservice

Opgelost
F. D.
30/07/2025

Levering van krant

Beste, Sedert de dag dat de krantenbedeling niet meer door bpost maar door een ander verdeelbedrijf wordt uitgevoerd en tot op vandaag, hebben wij te klagen over significant late levering en of het niet leveren van de krant De Standaard. De noodmaatregel aangeleverd door Media Huis - een vignet om gratis een krant te verkrijgen in de winkel - is voor ons niet werkbaar vermits we op 9km wonen van de dichtst bij zijnde winkel. Het leveringsprobleem wordt iedere keer on-line gemeld en ik heb reeds meerdere keren telefonisch mijn beklag gemaakt. Ik word daarbij steeds met beloften tot verbetering zoet gehouden. Het probleem wordt niet degelijk aangepakt. Mijn vraag aan Test Aankoop is om stevige druk uit te oefenen op De Standaard om het probleem definitief op te lossen. Met dank en vriendelijke groeten.

In behandeling
J. D.
19/07/2025

Levering van de krant

Beste, Sinds een drietal maanden kiest de uitgever van De Standaard voor een nieuwe bezorger van de krant. We hebben een abonnement dat voorziet in zowel een papieren krant als digitale toegang. We hebben in heel deze periode nagenoeg geen enkele weekendkrant ontvangen. We zitten ondertussen aan de 11-de niet ontvangen weekendkrant. We vullen getrouw de 'bezorgingsmelding' in, maar behalve een automatische bevestiging is daarvan geen effect te zien. Dat de klantendienst de informatie doorgeeft aan de bezorger heeft in dit geval duidelijk geen effect. Ons krantenabonnement wordt elke keer met één dag verlengd, maar dat vind ik ondertussen lang niet meer voldoende als compensatie. We hebben betaald voor een dienst die hier duidelijk niet geleverd wordt. Dat alle krantenuitgevers tegelijk een andere leverancier gekozen hebben, betekent ook dat de concurrentie hier niet kan spelen. Met vriendelijke maar ongeduldige groet, Johan Deprez

In behandeling
P. T.
7/07/2025

Geen levering

Geachte heer/mevrouw, Op 9 april ben ik een Full Plus abonnement aangegaan bij De Standaard, met de duidelijke bedoeling om zes keer per week de papieren krant thuis te ontvangen: zowel op weekdagen als in het weekend. Sindsdien heb ik drie betalingen van telkens €52 uitgevoerd, wat neerkomt op een totaal van €156 voor een dienst die ik in de praktijk slechts deels ontvangen heb. In de voorbije drie maanden heb ik minstens 40 keer geen krant ontvangen. In sommige gevallen kreeg ik de verkeerde krant. Vooral de afgelopen maand is het volledig misgelopen. Geen enkele krant werd geleverd, ondanks het feit dat mijn abonnement nog actief was. Ik heb intussen meermaals melding gemaakt van deze problemen via jullie website, telkens wanneer de krant niet bezorgd werd. Ook heb ik via de site een klacht ingediend (meer dan een maand geleden), maar ik heb hierop geen enkele reactie ontvangen. Vorige week nam ik telefonisch contact op met jullie klantendienst, waar mij beloofd werd dat ik op de hoogte zou worden gehouden. Ook daar heb ik niets meer van gehoord. Vandaag heb ik opnieuw contact opgenomen met jullie klachtendienst om mijn abonnement stop te zetten. Het antwoord dat ik kreeg was allesbehalve behulpzaam of klantvriendelijk. Men wilde enkel een volgende betaling blokkeren, maar bood geen oplossing of compensatie aan voor de reeds betaalde maanden waarin ik de krant nauwelijks of niet ontvangen heb. Ik wil dan ook uitdrukkelijk mijn ongenoegen uiten over de gang van zaken. Niet alleen is er sprake van een gebrekkige dienstverlening, er is ook een volledig gebrek aan communicatie vanuit jullie kant. Jullie systeem registreert nochtans dat de krant niet geleverd werd, maar er wordt geen enkele actie ondernomen. Het kan niet de bedoeling zijn dat ik als klant tientallen keren manueel moet melden dat een product waarvoor ik betaal, niet geleverd wordt. Concreet vraag ik een terugbetaling van ten minste twee van de drie betaalde maanden, aangezien ik slechts een fractie van de beloofde leveringen effectief ontvangen heb. Met "Je abonnement werd ter compensatie verlengd met 1 papieren krantdag" ben ik niets aangezien de krant toch nooit komt. Ik vertrouw erop dat De Standaard deze klacht ernstig neemt en alsnog tot een correcte en redelijke oplossing komt. Met vriendelijke groet

In behandeling

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 43 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform