Middelmatig

47 punten Info

Meest recente klachten

G. C.
6/12/2025

Geen krant ontvangen

Krant de Srandaard. Vandaag 6/12/2025 weer geen krant ontvangen. Mijn coupons voor het gratis afhalen van een krant zijn opgebruikt. Weekendkrant kost 6,20€ . In Hoegaarden in geen enkele winkel te verkrijgen. Dus richting Tienen ,Carrefour = 17 km om een krant aan te schaffen. Voor de zoveelste maal ,wie betaald mijn onkosten ? Coeckelberghs Gilbert

In behandeling
G. C.
22/11/2025

Levering

Sinds woensdagochtend tot op heden geen krant ontvangen op tweede verblijf. Gelieve mij krantencheque voor het weekendkrant Te bezorgen. Zowel problemen met de weekendkrant op ons hoofdverblijf. Abonnement verhogen kan ,leveringen niet ! Weekendkrant 6,20€ in de winkel, kan dit gerecupereerd,wanneer we zonder krantenchques weekendkrant vallen ? Tweede opmerking, bij niet ontvangst van de krant de standaard , is er geen krantenwinkel. Alleen kranten te verkrijgen in Hoegaarden bij de winkel Okey , Maar daar zijn alle kranten te verkrijgen BEHALVe de Standaard. Om een krant te gaan halen met krantenchque, ben ik verplicht naar Tienen te rijden Carfour ,wat mij 17 kilometers heen en weer kost ? Wie vergoed die kosten? Abonnement verhogen? Na 55 jaar klant voor de faling, overweeg ik mijn abonnement op te zeggen. Graag uw reactie. Dank

In behandeling
A. H.
16/11/2025

bedelingsprobleem krant, 5 maanden, nog steeds geen oplossing

Beste, Sedert eind juni krijgen wij geen krant meer in de bus. We geven dagelijks de bezorgingsmeldingen door, telefonisch of via het online formulier. Het klachtensysteem van de krant werkt niet. De vele vertegenwoordigers waarmee we spraken bij de klantendienst lezen steevast een vast script af en er gebeurt niets, ik beaam wat ik in een vorige klacht lees: de klant draait vicieuze cirkels en komt altijd op een nulpunt uit. We probeerden op verschillende manieren om een oplossing en informatie te krijgen (telefonisch, meldingsformulier, klantenservice, hoofdredacteur). We zijn al 40 jaar klant. Wat we nu beleven is echt triest. Dank voor uw aandacht en hulp voor spoedige oplossing. Hoogachtend. A.H.

Opgelost
P. V.
8/11/2025

leveringsprobleem + totaal gebrek aan communicatie vanwege uw krant

Beste Ik heb eind augustus een abonnement (weekendkrant + online) afgesloten met De Standaard. Mijn abonnementsnummer is 5913475. Tot heden heb ik de krant op zaterdag NOG NOOIT in de bus gekregen. NOG NOOIT! Ik geef elke keer online het meldingsprobleem aan. Ik heb ook al meerdere keren telefonisch contact gehad met de klantendienst. Telkens heb ik dan contact met weer een andere medewerker die mij in feite niets kan vertellen. Ze komen nooit verder dan 'het zal besproken worden'. Loze woorden. Ze kunnen mij zelfs niet vertellen wie verantwoordelijk is voor de levering in mijn zone. Ik heb echt heel veel geduld getoond en begrijp niet hoe dit maar niet in orde kan komen. Mij lijkt dit nu ook weer niet zó ingewikkeld. Het is duidelijk dat de leveringen in het weekend totaal in de war lopen. Ik wil het geld terug. Ofwel wil ik de garantie dat vanaf volgende zaterdag de krant netjes in mijn bus zit. Bedankt om nu eens eindelijk te reageren en actie te ondernemen vanwege uw kant. Ik heb betaald, uw krant komt zijn deel van het contract duidelijk niet na. Hoe dat komt, weet ik niet en zou niet mijn probleem moeten zijn. Vriendelijke groeten Peter Van den Broek

Afgesloten
J. C.
25/10/2025

Leverinsprobleem op zaterdag

Sedert enkele maanden (sedert de krantenbedeling werd uitgevoerd door een extern bedrijf) wordt de zaterdagkrant van De Standaard laattijdig en meestal onvolledig (de bijlagen ontbreken meestal) geleverd. Het klachtensysteem van de krant werkt bovendien niet - de klant draait vicieuze cirkels en komt altijd op een nulpunt uit.

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 52 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform