Terug

leveringsprobleem + totaal gebrek aan communicatie vanwege uw krant

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

P. V.

Naar: DE STANDAARD

08/11/2025

Beste Ik heb eind augustus een abonnement (weekendkrant + online) afgesloten met De Standaard. Mijn abonnementsnummer is 5913475. Tot heden heb ik de krant op zaterdag NOG NOOIT in de bus gekregen. NOG NOOIT! Ik geef elke keer online het meldingsprobleem aan. Ik heb ook al meerdere keren telefonisch contact gehad met de klantendienst. Telkens heb ik dan contact met weer een andere medewerker die mij in feite niets kan vertellen. Ze komen nooit verder dan 'het zal besproken worden'. Loze woorden. Ze kunnen mij zelfs niet vertellen wie verantwoordelijk is voor de levering in mijn zone. Ik heb echt heel veel geduld getoond en begrijp niet hoe dit maar niet in orde kan komen. Mij lijkt dit nu ook weer niet zó ingewikkeld. Het is duidelijk dat de leveringen in het weekend totaal in de war lopen. Ik wil het geld terug. Ofwel wil ik de garantie dat vanaf volgende zaterdag de krant netjes in mijn bus zit. Bedankt om nu eens eindelijk te reageren en actie te ondernemen vanwege uw kant. Ik heb betaald, uw krant komt zijn deel van het contract duidelijk niet na. Hoe dat komt, weet ik niet en zou niet mijn probleem moeten zijn. Vriendelijke groeten Peter Van den Broek


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform