Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Misbruik van mijn toevertrouwde rekening.
Beste Testaankoop, Alvast bedankt voor het opnemen van dit dossier. Hopelijk kunnen jullie mij een extra ondersteuning bieden en mij helpen aan antwoorden en een mogelijke schadevergoeding. Hieronder schets ik jullie de situatie omtrent sportclub David Lloyd te Edegem:Bij het binnentreden van de club blokkeerde steeds mijn toegang en de baliemedewerker zei dat mijn lidgeld niet in orde is. Ik heb haar onmiddellijk het bewijs van betaling laten zien en ze zei dat ik een mail moest sturen.Bij het nakijken van mijn betalingen heb ik opgemerkt dat er meer geld dan afgesproken van mijn rekening afgehaald is, ik heb dit allemaal duidelijk op mail gezet en heb ook duidelijk vermeld dat ik bezorgd was en dat ik hoop voor een snelle reactie, daarna heb ik ook dagelijks een herinnering mail gestuurd en heb helaas geen antwoord gehad.Ik werd gecontacteerd door Intrum incassobureau dat David Lloyd mijn dossier aan hun heeft overgedragen omdat ik achterstallige betalingen heb.Ik heb de club en het incassobureau het bewijs van mijn betalingen gestuurd en heb ook gemerkt dat er meer geld dan afgesproken van mijn rekening is afgehaald. Het is pas vanaf dat moment dat ik reactie kreeg van David Lloyd. Op dat moment hebben ze mij verteld dat ze mijn betalingen niet kunnen terugvinden omdat al de betalingen via Engeland verlopen en dat ze niet kunnen verklaren waarom er meer dan afgesproken geld van mijn rekening is afgehaald.David Loyd beweert dat er iemand uit hun systeem via domiciliëring van mijn rekening geld heeft kunnen nemen zonder dat het in hun systeem zichtbaar is en dat ze dit niet kunnen traceren. Ik heb de verantwoordelijke al op meerdere mails uitgelegd dat ik me echt zorgen maak omdat de rekening wat ik aan de club heb toevertrouwd mijn professionele rekening is. Mijn volledige inkomen van mijn zelfstandige beroep komt op deze rekening en daarom dat ik me zorgen maak of ze nog aan mijn geld kunnen. Maar ik krijg helaas geen antwoord van hun kant.Na 6 maanden heeft de verantwoordelijke me eindelijk laten weten dat er teveel geld van mijn rekening afgehaald is door een menselijke fout van hun kant, ze hebben me op de mail verteld dat ze de teveel afgenomen geld gaan terug storten dat hebben ze tot nu toe ook niet gedaan.Ik wil graag antwoorden op mijn volgende vragen?Wat was deze menselijke fout?Hoe kan dat het 6 maanden heeft geduurd voordat ze hebben kunnen achterhalen wat de oorzaak was?Zou het nog kunnen dat er in de toekomst nog geld van mijn rekening afgehaald kunnen worden?Hierbij wens ik graag antwoorden op de hierboven vermelde vragen en wens ik absoluut een schadevergoeding. Ik heb all de mail verkeerd opgestaan en kan ze indien gewenst vrij gevenAlvast bedankt voor jullie nazicht en ondersteuning.
Issue rond correct afrekening
Goedemiddag,Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen reactie gekregen van jullie. Daarom heb ik even een chronologische tijdlijn uitgeschreven, zodat jullie General Manager – die nu met verlof is en “onbereikbaar is”- alles goed kan volgen. Na afhoudingen in het verleden die niet in lijn waren met het contract. Zitten we nu met Wellnesskosten die ik weiger te betalen..15/06: Abonnementen – van mij en mijn partner- (met Wellness) worden weer geheractiveerd maar gebruik van wellness niet mogelijk. 30/06: Betalingsherinnering gekregen met het bedrag van wellness inclusief. Wij gingen niet akkoord en hebben dan ook gevraagd voor opzegging van het abonnement. De reden van opzegging had i k ook al meermaals toegespits, jullie hygienemaatregelen die jullie zouden treffen, stroken niet met de praktijk. In tussentijds ook meermaals mensen aangesproken betreft betalingen, geen duidelijke respons02/07: Weer een email verstuurd met duidelijk bericht dat we niet akkoord gaan en op een constructieve manier een email verstuurd met alle clauses respectievelijk vermeld in het contract + AM2017(laatst ondertekend). In tussentijds kregen wel bericht dat in een vorm van vouchers, twee dagpassen, maar wij willen gewoon rechtzetting met reductie van wellnesskosten. 02/07: Respons van jullie collega Degros ontvangen, weinig perspectieven en geen concrete/onderbouwde feedback.In tussentijds verscheidene reminders gestuurd + ook collega’s aangesproken aan de receptie maar die konden ons niet helpen.17/07: E-mail gekregen dat outdoor wellness faciliteiten open zijn gegaan op stoombad na(dus niet alles)19/07: Gebeld met de receptie om te informeren naar feedback. Kreeg ik opeens te horen dat onze opzegging geblokkeerd werd, omdat er een openstaande saldo was! Er wordt nog steeds niet op mijn e-mails gereageerd.24/07(vandaag): Na weken nog steeds geen feedback gekregen. Jullie zijn nalatig geweest op alle vlakken en telkens ik in de club kom gaat het poortje niet open en moet ik steeds de situatie uitleggen!Zoals meermaals aangehaald willen wij betalen, maar alleen op basis van een juiste afrekening. Wij zijn al 5 jaar klant bij David Lloyd maar dit is de zoveelste issue en steeds moeten wij achter een oplossing aanlopen.Gelieve zo snel mogelijk werk te maken van een rechtzetting voor het niet gebruik kunnen maken van wellnessfaciliteiten.Inzake opzegging basis de voorwaarden van ons contract, is dit maar een maand, dus loopt deze maand dan ook af! Ik kan het contract + laatst ondertekende algemene voorwaarden nogmaals bezorgen. Maar ik veronderstel dat jullie het kopie ook kunnen terugvinden.Mvg,Jamal
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
