Beste Testaankoop, Alvast bedankt voor het opnemen van dit dossier. Hopelijk kunnen jullie mij een extra ondersteuning bieden en mij helpen aan antwoorden en een mogelijke schadevergoeding. Hieronder schets ik jullie de situatie omtrent sportclub David Lloyd te Edegem:Bij het binnentreden van de club blokkeerde steeds mijn toegang en de baliemedewerker zei dat mijn lidgeld niet in orde is. Ik heb haar onmiddellijk het bewijs van betaling laten zien en ze zei dat ik een mail moest sturen.Bij het nakijken van mijn betalingen heb ik opgemerkt dat er meer geld dan afgesproken van mijn rekening afgehaald is, ik heb dit allemaal duidelijk op mail gezet en heb ook duidelijk vermeld dat ik bezorgd was en dat ik hoop voor een snelle reactie, daarna heb ik ook dagelijks een herinnering mail gestuurd en heb helaas geen antwoord gehad.Ik werd gecontacteerd door Intrum incassobureau dat David Lloyd mijn dossier aan hun heeft overgedragen omdat ik achterstallige betalingen heb.Ik heb de club en het incassobureau het bewijs van mijn betalingen gestuurd en heb ook gemerkt dat er meer geld dan afgesproken van mijn rekening is afgehaald. Het is pas vanaf dat moment dat ik reactie kreeg van David Lloyd. Op dat moment hebben ze mij verteld dat ze mijn betalingen niet kunnen terugvinden omdat al de betalingen via Engeland verlopen en dat ze niet kunnen verklaren waarom er meer dan afgesproken geld van mijn rekening is afgehaald.David Loyd beweert dat er iemand uit hun systeem via domiciliëring van mijn rekening geld heeft kunnen nemen zonder dat het in hun systeem zichtbaar is en dat ze dit niet kunnen traceren. Ik heb de verantwoordelijke al op meerdere mails uitgelegd dat ik me echt zorgen maak omdat de rekening wat ik aan de club heb toevertrouwd mijn professionele rekening is. Mijn volledige inkomen van mijn zelfstandige beroep komt op deze rekening en daarom dat ik me zorgen maak of ze nog aan mijn geld kunnen. Maar ik krijg helaas geen antwoord van hun kant.Na 6 maanden heeft de verantwoordelijke me eindelijk laten weten dat er teveel geld van mijn rekening afgehaald is door een menselijke fout van hun kant, ze hebben me op de mail verteld dat ze de teveel afgenomen geld gaan terug storten dat hebben ze tot nu toe ook niet gedaan.Ik wil graag antwoorden op mijn volgende vragen?Wat was deze menselijke fout?Hoe kan dat het 6 maanden heeft geduurd voordat ze hebben kunnen achterhalen wat de oorzaak was?Zou het nog kunnen dat er in de toekomst nog geld van mijn rekening afgehaald kunnen worden?Hierbij wens ik graag antwoorden op de hierboven vermelde vragen en wens ik absoluut een schadevergoeding. Ik heb all de mail verkeerd opgestaan en kan ze indien gewenst vrij gevenAlvast bedankt voor jullie nazicht en ondersteuning.