Terug

Issue rond correct afrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. Z.

Naar: David Lloyd (David Lloyd Leisure Brussels)

24/07/2020

Goedemiddag,Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen reactie gekregen van jullie. Daarom heb ik even een chronologische tijdlijn uitgeschreven, zodat jullie General Manager – die nu met verlof is en “onbereikbaar is”- alles goed kan volgen. Na afhoudingen in het verleden die niet in lijn waren met het contract. Zitten we nu met Wellnesskosten die ik weiger te betalen..15/06: Abonnementen – van mij en mijn partner- (met Wellness) worden weer geheractiveerd maar gebruik van wellness niet mogelijk. 30/06: Betalingsherinnering gekregen met het bedrag van wellness inclusief. Wij gingen niet akkoord en hebben dan ook gevraagd voor opzegging van het abonnement. De reden van opzegging had i k ook al meermaals toegespits, jullie hygienemaatregelen die jullie zouden treffen, stroken niet met de praktijk. In tussentijds ook meermaals mensen aangesproken betreft betalingen, geen duidelijke respons02/07: Weer een email verstuurd met duidelijk bericht dat we niet akkoord gaan en op een constructieve manier een email verstuurd met alle clauses respectievelijk vermeld in het contract + AM2017(laatst ondertekend). In tussentijds kregen wel bericht dat in een vorm van vouchers, twee dagpassen, maar wij willen gewoon rechtzetting met reductie van wellnesskosten. 02/07: Respons van jullie collega Degros ontvangen, weinig perspectieven en geen concrete/onderbouwde feedback.In tussentijds verscheidene reminders gestuurd + ook collega’s aangesproken aan de receptie maar die konden ons niet helpen.17/07: E-mail gekregen dat outdoor wellness faciliteiten open zijn gegaan op stoombad na(dus niet alles)19/07: Gebeld met de receptie om te informeren naar feedback. Kreeg ik opeens te horen dat onze opzegging geblokkeerd werd, omdat er een openstaande saldo was! Er wordt nog steeds niet op mijn e-mails gereageerd.24/07(vandaag): Na weken nog steeds geen feedback gekregen. Jullie zijn nalatig geweest op alle vlakken en telkens ik in de club kom gaat het poortje niet open en moet ik steeds de situatie uitleggen!Zoals meermaals aangehaald willen wij betalen, maar alleen op basis van een juiste afrekening. Wij zijn al 5 jaar klant bij David Lloyd maar dit is de zoveelste issue en steeds moeten wij achter een oplossing aanlopen.Gelieve zo snel mogelijk werk te maken van een rechtzetting voor het niet gebruik kunnen maken van wellnessfaciliteiten.Inzake opzegging basis de voorwaarden van ons contract, is dit maar een maand, dus loopt deze maand dan ook af! Ik kan het contract + laatst ondertekende algemene voorwaarden nogmaals bezorgen. Maar ik veronderstel dat jullie het kopie ook kunnen terugvinden.Mvg,Jamal


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform