Slecht

29 punten Info

Meest recente klachten

G. M.
16/11/2025

bestelling

Klachtnummer - 13683875 16/11/2025 Geachte mevrouw/heer, Op 30/03/2025 kocht ik Binnendeuren VAN HET PRODUCT in uw D'Hondt Interieur winkel in Genkersteenweg 201a 3500 Hasselt betaalde ik 980,70€ en 1583,77€ plus [€] Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 8 weken zou plaatsvinden. De goederen werden werden nog niet geplaats [30/05/2025], een volle [150] dagen later dan overeengekomen nog niet geplaats. Deze vertraging heeft mij als [BESCHRIJVING] ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 2564,47€ wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs Klantnummer: 412221 Ik werdt gebeld een voice bericht en een mail ontvangen dat de deuren zal geplaats worden eind november.Maar er komt geen datum te voorschijn Ze sluiten mijn dossier af. nog 17 18 19 20 en 21 november geen aspraak stap ik naar mijn beste vriend is Advocaat Michiel Deweird te Gent en eis mijn Geld terug en een schade vergoeding van 500 euro dat ik mijn deuren niet kon verkopen wegens 8 Maanden nog geen plaatsing vond. ik eis nog een vergoeding van niet na leven van mijn deuren. 30% Mijn klacht wordt weer openbaar met spoed hierachter nu. voor 21 NOVEMBER. Er is nog een klacht van iemand anders komt voor de rechtbank deze week nog wat gaat komen En op mijn naam wordt daar ook al vernoemd.

Afgesloten
K. D.
8/11/2025

Problemen met levering

Geachte mevrouw/heer, Op 6 maart 2025 werd een definitieve bestelbon ondertekend voor de productie en plaatsing van 3 binnendeuren. Vooraleer de definitieve opmeting gebeurde diende ik al een voorschot te betalen. Ook na de opmeting kreeg ik een voorschotfactuur zodoende dat 90% van mijn bestelling al betaald werd! Op de bestelbon staat vermeld dat na betaling van het tweede voorschot de plaatsing wordt ingepland. Deze betaling gebeurde op 14 april 2025. Tot op de dag van vandaag, 7 maanden later, kreeg ik nog steeds geen plaatsingsdatum. Ook mailen of bellen zorgt er niet voor dat ik meer duidelijkheid krijg. Mondeling werd mij bij de bestelling beloofd dat de deuren een viertal maanden op zich zouden laten wachten. Inmiddels zitten we al aan het dubbele van deze termijn. Vermits ik helemaal geen binnendeuren heb en één van de deuren een badkamerdeur is zorgt dit voor heel wat ongemak, vooral met de winter (opnieuw) voor de deur. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet Kathleen Deschuyteneer

In behandeling
A. B.
29/10/2025

Deuren worden niet geleverd

2 deuren besteld op 24-10 2024 bij d'hondt interieur kruisem.na vele mails en telefoons stellen ze plaatsing uit tot op heden niks. oplossing,worden de deuren nog geplaatst of niet?anders teruggave van de 2 reeds betaalde voorschotten 1 bij aankoop en 1 bij opmeting dus totaal voorschotten reeds betaald 3392,63 op een totaal van 3769,52

In behandeling
S. T.
28/10/2025

Levering

Beste, Beste, In augustus 2024 bestelden wij parket bij D'Hondt Interieur. Voorschot van € 1810,11 werd betaald op 10 september 2024. Na opmeting op 24 september 2024 werd er een 2de voorschot betaald van € 2557,66. We laten hier ruime tijd overgaan en we waren al april 2025!!. Via jullie online site stelden wij op 24.04.2025 de vraag om na te kijken hoe het met de bestelling stond. We kregen een antwoord van jullie klantendienst en gingen doorgeven aan de planning die zouden terugbellen maar niets gehoord. Op 16 mei 2025 hebben we dan opnieuw een mail gestuurd naar de klantendienst met de melding dat we niemand gehoord hadden. Antwoord van op 19 mei 2025 dat de verantwoordelijke er niet was en dat deze de volgende dag contact zou opnemen. Niemand gehoord!! Op 14 juni 2025 opnieuw een mail gestuurd naar de Klantendienst met de vraag waarom we nog niets hebben gehoord maar geen reactie! Op 20 juni 2025 gebeld naar de toonzaal in Sint-Pieters-Leeuw en daar kregen wij de verantwoordelijke aan de lijn. We kregen daar excuses te horen, niet normaal!! Eigenlijk zou een medewerker waarmee we mailden niet meer werken bij jullie, de mail is tussen de mazen geglipt, nog geen tijd gehad om alles van mails te verwerken, e.d. Hij ging het uiteindelijk bekijken. (intussen gezien dat de medewerker van de klantendienst er toch nog werkt) Uitvluchten!! Op 25 juni 2025 kregen wij dan een mail van de verantwoordelijke toonzaal met antwoord van de materialen nog steeds in bestelling waren bij de leverancier. We hebben er dan weer wat tijd laten overgaan en namen op 6 oktober 2025 telefonisch contact op met de receptie van jullie hoofdzetel. Vroeg naar klantendienst maar die was niet bereikbaar. De onthaalbediende raadde aan een mail te sturen. Hebben we dan ook gedaan. Op 10 oktober 2025 nogmaals naar antwoord gevraagd maar niets. 17 oktober 2025 nogmaals een mail. Uiteindelijk op 20 oktober 2025 een antwoord met als volgt: Beste Wij willen u graag informeren over de status van uw bestelling. Door omstandigheden binnen onze organisatie, waaronder een lopende gerechtelijke reorganisatie, ondervinden wij momenteel aanzienlijke vertragingen in onze leveringsplanning. Concreet betekent dit dat de levering en plaatsing van uw parket hoogstwaarschijnlijk niet meer in 2025 zal plaatsvinden. Wij begrijpen dat dit voor u mogelijk ongemak veroorzaakt en bieden hiervoor onze oprechte verontschuldigingen aan. Wij willen u echter verzekeren dat uw bestelling behouden blijft en dat wij alles in het werk stellen om deze alsnog te leveren en te plaatsen, conform onze gebruikelijke kwaliteitsnormen. Zodra er meer duidelijkheid is over de exacte timing, brengen wij u hiervan onmiddellijk op de hoogte. Wij danken u voor uw begrip en vertrouwen in deze uitzonderlijke periode. De naam werd aangepast in ons systeem naar Joliet, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Intussen heb ik via vele kanalen al vernomen dat er veel gedupeerden zijn en stellen ons dan ook de vraag – daar er een lopende gerechtelijke reorganisatie is – waar dit naartoe gaat. Wij vragen ons dan ook af of het parket wel reeds in productie was. Intussen zijn wij wel al € 4.367,77 kwijt voor iets dat wij nog niet hebben en zouden dit niet kwijt willen zijn, of u voorziet in een terugbetaling? Ik hoop van wel!! We hopen op een snel en eerlijk antwoord. M. Joliet

Opgelost
J. L.
28/10/2025

Valse beloftes / geen communicatie / laattijdige levering / hoge voorschotten

Beste Op 27/02/2025 zijn wij op bezoek geweest in de toonzaal van Jabbeke voor de aankoop van een smeed deur en een trap in eik. De verkoopster was zeer overtuigend en veelbelovend. Mooie kortingen met Batibouw, extra commerciële kortingen etc. Uiteindelijk zijn wij akkoord gekomen voor beide aankopen. Het opmeten volgde kort erna, op 28 maart. Op 16 april hebben we de tekening ontvangen van de smeed deur, die werd op 21 april goedgekeurd. De tekening van de trap was niet onze stijl, dit heeft een hele tijd aangesleept mede door het lange bouwverlof tegen dat de trap goedgekeurd kon worden. Op 15/09/25 werd de trap goedgekeurd. Ik heb al verschillende keren gemaild (met leesbevestiging), maar hier wordt nooit op geantwoord. Als ik bel hang je eerst 5 minuten aan de lijn voor iemand de telefoon opneemt. En dan nog kan die persoon aan de receptie je niet verder helpen. Ik noem graag hun betalingsvoorwaarden: - 35% te betalen bij bestelling - 55% te betalen bij opmeting EN SLECHTS 10% na oplevering Wij zijn reeds duizenden euro's kwijt (€11.311,16) sinds maanden zonder dat we ¨überhaupt weten of we iets zullen krijgen voor dit geld? Wij zijn jonge mensen van 26 jaar oud die hebben willen investeren in een nieuwbouw, maar op die manier wordt er niet correct gehandeld. Met dit geld hadden we gemakkelijk al iets anders kunnen doen. Levertermijnen van 12 à 16 weken werd er ons beloofd na het goedkeuren van de tekening. Intussen zijn we al 27 WEKEN verder na het goedkeuren van 1 smeeddeur, je hoort het goed mensen 1 deur!? Is dit nog normaal? Aparte levering werd er ons gegarandeerd, als de deur eerst klaar is, zal die al worden geplaatst. Gisteren gebeld met de showroom en ik kreeg een uitleg dat ze met een cashflow probleem zitten en dat ze nog niet kunnen beantwoorden wanneer de smeed deur en de trap geleverd zal worden. Kan iemand mij uitleggen hoe je met een cashflow probleem kan zitten als je 90% betaling vooraf durft te vragen?! Ik vind het heel jammer om dit te moeten neerschrijven, want dit is toch absoluut niet de manier waarop wij gewoon zijn van te werken. Ons geduld is méér dan op! Concreet wat wij verwachten: - Oplevering en plaatsing van de smeeddeur en trap tegen uiterst 31/12/2025. - Eerlijke en open communicatie - Indien niet haalbaar een compensatie voor het extreem laattijdig opleveren of geld-terug garantie. Ik hoop echt om op die manier verder te geraken, want mijn hoop zakt me zwaar in de schoenen. Hopend op een snel en rechtvaardig antwoord Legrand J.

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 6 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform