Meest recente klachten

L. G.
28/04/2024

Geen correcte oplossing voor herhaaldelijk probleem

Beste, Ik bestelde vorig jaar in augustus bij Create Store een ventilatorlamp. Zij zijn gevestigd in Spanje. Een maand heb ik gewacht op mijn product. Na ontvangst zag ik al dat het product scheef voorgemonteerd was en dat er krassen en lakfouten en een bluts in de lamp waren. Ik heb dit product dus terug gestuurd. Belangrijk om te weten is dat er geen nummer te vinden is om een klantendienst te contacteren, je kan enkel met heel veel moeite een emailadres vinden. Hier wordt vanuit Nl gereageerd maar ook met mate. Product 2 vertoonde opnieuw schades en bovendien was product 2 na installatie gewoon kapot. Ik kreeg elektrische schokken, de lichtintensiteit was plots enorm gezakt en er bleven enkele ledjes permanent branden (dit had ik ook bij product 1). Na vraagstelling hoe dit kon kreeg ik enkel het antwoord dat ik het product terug mocht sturen, alweer met veel moeite. Men stuurde mij deze keer geen retourlabel maar een soort QR code. Hiermee kon ik het pakje niet terug sturen. Ik gaf dit na enige tijd aan (vrij lang aangezien het zeer druk was persoonlijk) waarop men zei dat ze dit wel hadden gestuurd (wat niet waar was) en uiteindelijk heb ik toch mijn retourlabel kunnen ontvangen. Ondertussen heb ik een review nagelaten via Thrust pilot, deze werd uiteraard vanwege de negatieve commentaar verwijderd. Product 2 werd dus terug gestuurd en product nummer 3 was onderweg. Dit heb ik eind vorig jaar kunnen ontvangen. Opnieuw dit stuk gemonteerd en opnieuw hetzelfde liedje ivm kwaliteit en werking. Deze maal was ik het helemaal zat en heb ik bij het terugsturen aangegeven niets meer te wensen ontvangen en gewoon mijn geld terug te wensen. Waarop men een leuk antwoord bood dat dit product dateerde van september en dus de retourperiode was verstreken en er enkel nog een garantieperiode was. Ik stuurde dus een boze mail waarin ik aangaf dat dit bullshit is want mijn 3e lamp kwam 5 maanden later toe en uiteindelijk moeten ze zich op die datum baseren. Daar word bij wijze van spreken mee gelachen. Men antwoordt op een ellenlange mail met 3 zinnen en sturen je gewoon een nieuw product op want ‘het product kan enkel nog hersteld of vervangen worden vanwege het feit dat we in de garantieperiode zitten’. Ondertussen heb ik al lampen in heel mijn huis en ben ik hier niets mee. Ik had zelf nog voorgesteld om een product van dezelfde waarde (150€) te mogen kiezen aangezien zij nog andere zaken aanbieden. Uiteraard was hier niet op gereageerd. Hun website is https://www.create-store.com/nl/Ik hoop dat iemand mij kan helpen want dit loopt echt de spuigaten uit. Ook vind ik het enorm louche dat er geen telefoonnummer te vinden is. Ook niet van de klantendienst in Nl. Op die manier is het uiteraard gemakkelijk om mensen op te lichten.Alvast bedankt voor jullie moeite.

Afgesloten
M. P.
30/06/2022

Problemen met terugbetaling/bestelling

Beste,Ik heb een maand geleden geprobeerd een bestelling te plaatsen , maar de betaling is mislukt. Ik heb het daarna via een ander e-mailadres geprobeerd en ook toen is het mislukt om een bestelling te plaatsen. Enige tijd later kreeg ik via beide e-mailadressen de melding dat de bestelling niet was doorgekomen, maar de betaling wel. Ik heb toen gezien op mijn bankrekening dat het bedrag van de bestelling 2 keer af mijn rekening is gegaan. Ik heb toen om een terugbetaling gevraagd. Enkele dagen later heb ik het bedrag van 1 bestelling terugbetaald gekregen, maar niet het andere. Ik heb afschriften getoond die bewijzen dat het bedrag 2 keer af mijn rekening is gegaan. Ik heb nu een maand later nog altijd niet het ontbrekende bedrag terugbetaald gekregen. De communicatie met jullie loopt ook heel slecht. Kan dit alstublieft in orde gebracht worden? Alvast bedankt!

Afgesloten
M. P.
27/06/2022

Problemen met terugbetaling/bestelling

Beste,Ik heb een maand geleden geprobeerd een bestelling te plaatsen bij CREATE. Deze bestelling is mislukt, maar de betaling is blijkbaar (volgens CREATE) wel doorgegaan.( Later op mijn visa rekening blijkt inderdaad dat het bedrag van mijn rekening is gegaan.) Ik heb na deze mislukte poging nog eens geprobeerd een bestelling te plaatsen onder de naam van mijn mama, maar wel via mijn tweede e-mailadres. Hetzelfde probleem deed zich voor. Ik dacht dat ik geen bestelling had geplaatst. Ik heb via beide van mijn e-mailadressen een mail gekregen van CREATE met de mededeling dat ze een betaling hadden ontvangen, maar dat de bestelling niet was doorgekomen. Ze vroegen of ik nog een bestelling wou plaatsen of een terugbetaling wenste. Ik heb tweemaal voor een terugbetaling gekozen. Een van de twee bedragen is me vrijwel meteen teruggestort, maar ik wacht nog altijd op het tweede ontbrekende bedrag. Ik heb meerdere mails gestuurd met bewijzen dat het bedrag van de bestelling 2x van mijn rekening is gegaan, maar ik krijg geen antwoord en nog steeds geen terugbetaling.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform