Beste,Ik heb een maand geleden geprobeerd een bestelling te plaatsen bij CREATE. Deze bestelling is mislukt, maar de betaling is blijkbaar (volgens CREATE) wel doorgegaan.( Later op mijn visa rekening blijkt inderdaad dat het bedrag van mijn rekening is gegaan.) Ik heb na deze mislukte poging nog eens geprobeerd een bestelling te plaatsen onder de naam van mijn mama, maar wel via mijn tweede e-mailadres. Hetzelfde probleem deed zich voor. Ik dacht dat ik geen bestelling had geplaatst. Ik heb via beide van mijn e-mailadressen een mail gekregen van CREATE met de mededeling dat ze een betaling hadden ontvangen, maar dat de bestelling niet was doorgekomen. Ze vroegen of ik nog een bestelling wou plaatsen of een terugbetaling wenste. Ik heb tweemaal voor een terugbetaling gekozen. Een van de twee bedragen is me vrijwel meteen teruggestort, maar ik wacht nog altijd op het tweede ontbrekende bedrag. Ik heb meerdere mails gestuurd met bewijzen dat het bedrag van de bestelling 2x van mijn rekening is gegaan, maar ik krijg geen antwoord en nog steeds geen terugbetaling.