Terug

Problemen met terugbetaling/bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: Create

30/06/2022

Beste,Ik heb een maand geleden geprobeerd een bestelling te plaatsen , maar de betaling is mislukt. Ik heb het daarna via een ander e-mailadres geprobeerd en ook toen is het mislukt om een bestelling te plaatsen. Enige tijd later kreeg ik via beide e-mailadressen de melding dat de bestelling niet was doorgekomen, maar de betaling wel. Ik heb toen gezien op mijn bankrekening dat het bedrag van de bestelling 2 keer af mijn rekening is gegaan. Ik heb toen om een terugbetaling gevraagd. Enkele dagen later heb ik het bedrag van 1 bestelling terugbetaald gekregen, maar niet het andere. Ik heb afschriften getoond die bewijzen dat het bedrag 2 keer af mijn rekening is gegaan. Ik heb nu een maand later nog altijd niet het ontbrekende bedrag terugbetaald gekregen. De communicatie met jullie loopt ook heel slecht. Kan dit alstublieft in orde gebracht worden? Alvast bedankt!

Berichten (1)

M. P.

Naar: Create

02/07/2022

Ik heb net mijn visa afrekening gekregen, en het bedrag is 2 maal af mijn rekening gegaan en maar 1 keer terugbetaald!Kan dit aub in orde gebracht worden? Zie bijlage


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform