Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
schade na brand van coyote
Korte beschrijvinIn 2018, is er een toestel van Coyote in mijn auto gebrand. Na veel mail verkeer , eerst naar Coyote Belgium dan verwees naar Frankrijk , waren tot een overeenkomst gekomen voor het terugbetalen van en nieuwe vooruit. Maar dan in Frankrijk zijn ze begonnen van dienst naar andere dienst te sturen zonder een cent te zien . alle mail verkeer is beschikbaar. offerte, getekend quittance door Equad ( verzekering) die me dan naar Allianz heeft verwezen . Ik wil dat deze zaak vooruit gaat. Alvast bedankt voor het lezen van uw probleem
Slechte Updates
Geachte mevrouw/heer, Op 29 november 2023 heb ik een MINI COYOTE RADARWAARSCHUWINGSSYSTEEM gekocht. Pas in maart 2024 neem ik een abonnement van 11,56€/maand. Ik kom al na 2 weken bij ingebruikname tot de vaststelling dat er verschillende snelheidsbeperkingen niet juist worden weer gegeven, alsook andere verschillende anomalieën. Op 10/02/24 17u10 stuur ik een eerste klacht via de website naar alerte@news.moncoyote.com. franklin santana [f.santana@coyotesystems.be] reageert oor de vraag te stellen in welke zones dit ongemak zich voordoet. Op 13/02/24 geef ik per mail 6 fouten door. Voorbeelden: Van 70 moet 50 zijn of coyote geeft 30 aan moet 50 zijn 50 moet 30 zijn. enz.. Op 19/02/24 vraag ik of dit allemaal al aangepast is? Antwoord van Franklin op 21/28/24 : "Dit is door gegeven ze gaan dit zo mogelijk aanpassen." Op 27/2/24 geeft ik terug fouten door. 1 van Kampenhout en 1 van Turnhout. Op 1/3/24 heeft Franklin dit gelezen, maar er komt geen reactie meer. Eind oktober vul ik een klachtenformulier in op de website. Alles typen om dan tot de constatatie te komen dat er een code 404!! te voorschijn komt. Dan maar via, via een mail sturen op 31/10/24 naar info@coyotesystems.be om eens deftig te klagen en te verwijzen naar mijn vorige klachten. Je moet weten dat er nog altijd niets veranderd is met mijn klachten van 02/2024!!! Nog altijd zijn de fouten niet opgelost. Enkele dagen later belt een medewerker naar mij om te vragen dat ik zo "gefrustreerde" mail heb verstuurd. Nogal wiedes als je moet betalen voor een dienst en deze dienst is NIET in orde. Zelfs niet indien je als klant anomalieën doorgeeft! Waarom moet ik dan een abonnement betalen??? Hij aanhoort mijn klachten en zegt dat hij dit zal escaleren naar een andere dienst. Deze persoon ging mij op de hoogte houden. Tot op heden heb ik nog geen enkel contact gehad met Coyote. En het toppunt is dat de meeste anomalieën nog altijd NIET zijn aangepast!!! Ik betaal elke maand 11,56€ en moet zelf alle anomalieën versturen naar Coyote en dan wordt er zelfs nog niets mee gedaan! Ondertussen heb ik Waze ontdekt en dit werkt veel beter en is GRATIS. Dit heeft geleid tot serieuze ongemakken; Te hard rijden waar niet mag (ook al heeft coyote daar geen verantwoordelijkheid voor), geen vertrouwen meer in uw product. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind december dat al mijn klachten ter harte worden genomen en alles daartegen op te lossen. Zodanig dat ALLE coyote klanten van een goede, eerlijke betalende service kunnen genieten. Ik vraag ook om terugbetaling van enkele maanden abonnement voor alle ongemakken die ik heb moeten ondergaan en enorm veel tijd moet insteken in jullie anomalieën van het coyote systeem. Met vriendelijke groeten, Eddy Mertens Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Onbereikbaar bedrijf
Beste, Mijn product dat ik aangekocht heb bij Coyote SYSTEMS (dat overigens al 3 maanden niet naar behoren werkte), werd gestolen uit mijn wagen. Hierdoor wilde ik mijn verbintenis stopzetten, maar dit bedrijf is op geen enkele manier te bereiken. De telefoon wordt niet opgepakt en na minuten in wacht te staan wordt te lijn verbroken. Ondertussen blijven ze wel abbonementskosten factureren. Een verbintenis opzeggen kan enkel per aangetekende brief, maar nergens op hun website of Algemene Verkoopsvoorwaarden staat er naar welk adres de aangetekende brief moet gestuurd worden. Wegens geen contact, en het niet naar behoren functioneren van het product, dat niet meer in mijn bezit is wegens inbraak, heb ik de domiciliëring stopgezet. U raadt het al: (automatische) mails met dreigementen voor een incassobureau te sturen, kunnen ze wel. Online lees ik honderden gelijkaardige ervaringen, het wordt tijd dat dit malafide bedrijf ter verantwoording wordt gehouden.
Mijn Coyote mini start op maar vindt blijkbaar geen sattelieten.
Beste, Mijn Coyote mini start op maar vindt geen satellieten en is dus onbruikbaar. Ik heb toestel gekocht in juni 2021 maar winkel bestaat niet meer. Hoe kan het toestel waarop 2 jaar garantie rust, hersteld worden? Coyote is niet bereikbaar via website/mail doch enkel via betalend 070-nr. Na verschillende vruchteloze pogingen om contact te leggen (oproep wordt automatisch beeindigd na ellenlange uitleg dat het geld gaat kosten). Hoe gaat dit opgelost worden?
Coyote blijft factureren ondanks bevestiging opzegging van abonnement
Ik heb op 24/03/2022 via mail een mail ontvangen van Coyote dat mijn abonnement binnen de 15 dagen zou stoppen en ik moest bevestigen van eventuele verlenging.Op 24/03/2022 heb ik Coyote gebeld en de telefoniste bevestigde mij de beëindiging van dit abonnement. Enkele minuten later kreeg ik tevens bevestiging via mail met de tekst Nous vous confirmons que votre abonnement Coyote associé à l'ID immo ID-IMM12471657 prendra fin le 25/03/2022.We zijn ondertussen Mei en Coyote rekent mij nog steeds 7,99€ per maand aan via mijn Orange business abonnement. Op mijn vraag heeft Orange ondertussen mijn Google Play aankopen geblokkeerd en zij zullen dit verder onderzoeken. Ik heb Coyote support ook een mail verstuurd om onmiddellijke stopzetting. Ter info: De gehele telefonische opzegging op 24/03/2022, inclusief bevestiging werd opgenomen.Blijkbaar hanteert Coyote nog steeds dezelfde praktijk en blijft hierin volharden.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten