Beste,
Mijn product dat ik aangekocht heb bij Coyote SYSTEMS (dat overigens al 3 maanden niet naar behoren werkte), werd gestolen uit mijn wagen.
Hierdoor wilde ik mijn verbintenis stopzetten, maar dit bedrijf is op geen enkele manier te bereiken. De telefoon wordt niet opgepakt en na minuten in wacht te staan wordt te lijn verbroken.
Ondertussen blijven ze wel abbonementskosten factureren.
Een verbintenis opzeggen kan enkel per aangetekende brief, maar nergens op hun website of Algemene Verkoopsvoorwaarden staat er naar welk adres de aangetekende brief moet gestuurd worden.
Wegens geen contact, en het niet naar behoren functioneren van het product, dat niet meer in mijn bezit is wegens inbraak, heb ik de domiciliëring stopgezet.
U raadt het al: (automatische) mails met dreigementen voor een incassobureau te sturen, kunnen ze wel.
Online lees ik honderden gelijkaardige ervaringen, het wordt tijd dat dit malafide bedrijf ter verantwoording wordt gehouden.