COOLBLUE

CONSUMPTIEGOEDEREN

Score

79 punten
Goede klachtenafhandelingsdienst
Berekening van de score
Status Waarde
Open 184
Gesloten 85,33%
  • 184 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 85% gesloten klachten via het platform
3 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 7 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 3 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • A. V.

    18/10/2021

    Gardena robotmaaier onder garantie

    COOLBLUE CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Vorig jaar kocht ik een robotmaaier van Gardena bij Coolblue. Begin augustus werkte de robotmaaier ineens niet meer (geen aanpassingen noch werken uitgevoerd in de tuin). Ipv een groen brand er een..."
  • S. V.

    7/10/2021

    Problemen met terugbetaling

    COOLBLUE CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Hallo, op 24 september bestelde ik een droogkast (57409012). Na 12 dagen en wat aandringen van mij, is gebleken dat er zelfs nooit een poging was om het bestelde toestel te leveren, het is altijd in s..."
    afgesloten Niet succesvol
  • N. N.

    2/10/2021

    Terugbetaling

    COOLBLUE CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Ik bestelde een dashcam maar heb deze terug geannuleerd, ik kreeg een mail dat mijn betaling binnen drie werkdagen zou terug betaald zijn . Tot op heden niets ontvangen en heb betaald met Paypal . ..."
    afgesloten Succesvol
  • W. J.

    20/09/2021

    Levering

    COOLBLUE CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Ik bestelde op 31 08 2021 een Lenovo IdeaPad Flex 5 14ITL05 82HS00KDMB Azerty en BlueBuilt 14 inch laptophoes. Door een verkeerde handeling werd het lever adres foutief ingevoerd: de straat w..."
    afgesloten Succesvol
  • D. M.

    17/09/2021

    Problemen met levering n.a.v. verhuis

    COOLBLUE CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, naar aanleiding van mijn verhuis (27/08/2021) maakte ik gebruik van jullie verhuisservice om mijn wasmachine en droogkast op mijn nieuw adres te krijgen. - 25 augustus werden beide toest..."
    afgesloten Succesvol
  • S. V.

    9/09/2021

    Problemen met terugbetsling

    COOLBLUE CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Ik bestelde een tv op coolblue een LG van 499euro. Een fout in hun systeem zorgde ervoor dat mijn betaling bij mij is afgegaan van de rekening maar bij hun niet bestelt was na telefonisch contact werd..."
    afgesloten Succesvol
  • K. M.

    6/09/2021

    Bestelling nog steeds niet ontvangen

    COOLBLUE CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, op 29/08 ging ik over tot de bestelling van een beeldscherm. Dit zou worden geleverd op 30/08. Vandaag, 06/09 heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Volgens de track&trace van Bpost..."
    afgesloten Succesvol
  • L. C.

    3/09/2021

    onuitgevoerde reparatie

    COOLBLUE CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Ik heb een probleem van vervroegde veroudering met het volgende toestel: Categorie: Tablets Merk: Lenovo Model: TAB 4 10 PLUS 4G 64GB Details: Wil al geruime tijd moeilijk beginnen opl..."
    afgesloten Niet succesvol Behandeld door Test Aankoop
  • M. S.

    20/08/2021

    probleem met garantie en reparatie

    COOLBLUE CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Geachte, Ik kocht op 4 juli 2021 een E-reader pocketbook color bij Coolblue voor 169€. In augustus werkte het toestel niet meer: het scherm heeft het begeven. Via de website van Coolblue verkree..."
    afgesloten Niet succesvol Behandeld door Test Aankoop
  • A. D.

    16/08/2021

    Tablet valt uit

    COOLBLUE CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste ik kocht op 9oktober 2020 een tablet van samsung bij coolblue,waar ik trouwens heel te vreden mee was.Nu onlangs eind juli is het scherm beginnen flitsen en niet veel later werd het scherm zwar..."
    afgesloten Niet succesvol

Bekijk alle klachten