Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met domein naam
Beste,Destijds hebben wij de domein naam tress-network.org besteld bij de Firma Scarlet. Na lang zoeken zijn we te weten gekomen dat Combel het beheer daarvan heeft overgenomen. Zij hebben ons daarvan nimmer op de hoogte gesteld.De domein naam is opgehouden te werken, dus hebben wij aan onze providers (eApps en Soft&log) gevraagd de domein naam over te nemen. Daartoe stuurde combel ons een transfer code. Sinds meerdere dagen is de transfer aangevraagd maar de domein naam blijft geblokkeerd bij combel. Wij hebben het raden naar waarom.Inmiddels is onze website met 1000-en bezoekers offline en regent het bij ons klachten. Wij riskeren de verlenging van ons project bij de Europese Commissie hierdoor te verliezen.Wij vragen combel om dringend het nodige te doen zodat onze domein naam wordt gedeblokkeerd zodat de transfer kan doorgaan en wij weer live kunnen gaan.Hoogachtend,Steven VandenbulckeEftheia bvba
Ongewenste mailing die de schijn van een factuur wekt
Ik ontving van Combell een (ogenschijnlijke) factuur voor domeinregistratie. Ik heb Combell echter nooit gecontacteerd of gevraagd heb om een domeinregistratie. Het domein digitalmigrationseurope.eu van mijn BVBA heb ik reeds geregistreerd via Futureweb.De brief van Combell wekt m.i. opzettelijk de indruk dat het een factuur betreft, en naar mijn mening is dit een poging tot oplichting of op zijn minst opzettelijke misleiding door Combell.Desgewenst kan ik u een scan van de brief van Combell toesturen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten