HalloWij hebben deze klacht vandaag ook ontvangen. Erg jammer dat de gebruiker ons niet eerst de kans heeft gegeven om te reageren en meteen ook op hetzelfde moment de klacht bij jullie heeft ingediend.Hieronder het antwoord dat wij zonet naar de klant verstuurden:Geachte heer FonteijnHartelijk dank voor uw e-mail. Wij apprecieren dat u de tijd neemt om ons uw klacht te melden.Deze brieven hebben als doel een promotie voor te stellen aan nieuwe ondernemingen om voordelig een domeinnaam te registreren. Het gaat hier om een voorstel, geen factuur. Dit is op geen enkele manier aangegeven, integendeel, er staat in de brief ook dat er nog een factuur zal volgen indien men ingaat op dit voorstel. De promotie die wordt aangeboden is gelijkaardig aan die op www.combell.com, alleen kiezen we in dit geval voor het medium 'post' om de promotie kenbaar te maken. De reden waarom wij een overschrijvingsformulier toevoegen aan de brief, is omdat wij het onze toekomstige klant makkelijk willen maken zijn domeinnaam snel vast te leggen. Voor ons staat dit gelijk aan bv. het aanbieden van makkelijke online betalingen via Paypal of via Bancontact.Het is geenzins de bedoeling van Combell om de ontvanger van de brief te misleiden. Mocht deze perceptie bij u zijn achtergebleven, dan willen wij ons daarvoor excuseren. Wij zullen de inhoud van de brief nogmaals kritisch bekijken en indien nodig reviseren.Eveneens wil ik opmerken dat wij u in de brief hebben voorgesteld om de domeinnaam digitalmigrationseurope.be te registreren, niet digitalmigrationseurope.eu. Er is bij ons een controle actief die verhindert dat wij brieven zouden uitsturen voor domeinnamen die niet meer beschikbaar zouden zijn, aangezien het hier dan inderdaad om misleiding gaat. Er zijn helaas (malafide) bedrijven die zich daar wel mee bezig houden, Combell hoort daar niet bij.Het is uw volste recht om dit kenbaar te maken bij Test-Aankoop, al vind ik het wel bijzonder jammer dat u ons niet eerst de kans heeft gegeven om binnen een redelijke termijn te reageren op uw klacht. U heeft dezelfde dag van uw melding aan ons de klacht aangemaakt.Ten gevolge van uw klacht noteren wij dat wij aan uw postadres geen soortgelijke reclame meer mogen richten.Deze e-mail geschiedt onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis.Met vriendelijke groetJimmy CappaertCombellMet vriendelijke groetJimmy