Terug

Problemen met domein naam

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Combell

10/05/2021

Beste,Destijds hebben wij de domein naam tress-network.org besteld bij de Firma Scarlet. Na lang zoeken zijn we te weten gekomen dat Combel het beheer daarvan heeft overgenomen. Zij hebben ons daarvan nimmer op de hoogte gesteld.De domein naam is opgehouden te werken, dus hebben wij aan onze providers (eApps en Soft&log) gevraagd de domein naam over te nemen. Daartoe stuurde combel ons een transfer code. Sinds meerdere dagen is de transfer aangevraagd maar de domein naam blijft geblokkeerd bij combel. Wij hebben het raden naar waarom.Inmiddels is onze website met 1000-en bezoekers offline en regent het bij ons klachten. Wij riskeren de verlenging van ons project bij de Europese Commissie hierdoor te verliezen.Wij vragen combel om dringend het nodige te doen zodat onze domein naam wordt gedeblokkeerd zodat de transfer kan doorgaan en wij weer live kunnen gaan.Hoogachtend,Steven VandenbulckeEftheia bvba

Berichten (4)

Combell

Naar: S. V.

11/05/2021

Beste StevenBij nazicht is gebleken dat de domeinnaam tress-network.org al sinds 2017 door ons aan Eftheia gefactureerd wordt. Elk jaar hebben we de betaling tijdig ontvangen waardoor de domeinnaam tress-network.org jaarlijks werd vernieuwd.De factuur van 2021 werd helaas niet betaald waardoor de vernieuwing niet kon gebeuren. Hierdoor kwam de domeinnaam tress-network.org te vervallen en heeft deze nu de '˜quarantaine' status.Je kan de domeinnaam nog heractiveren, echter is hieraan een kost verbonden van 90EUR exclusief btw bovenop de jaarregistratiekostprijs. Kan je aangeven of je akkoord gaat met deze kost? Dan maken we hiervoor een factuur op.Met vriendelijke groetCombell AdministratieTel: (+32)(0)9 218 79 79Fax: (+32)(0)9 270 19 51E-mail: administratie@combell.comWebsite: www.combell.comHelpdesk: support.combell.com (telefonisch 24/7)Administratie: administratie@combell.com (telefonisch tijdens de kantooruren)

S. V.

Naar: Combell

11/05/2021

Geachte,Combell heeft de domein namen overgenomen van Scarlet. Daar kregen wij geen communicatie over.Nimmer werd ons een bericht gestuurd dat de domein naam moest worden vernieuwd.Gevolg, nu een extra administratieve kost van 90 euro bovenop de kost voor de domein naam.Om te zwijgen over de immago schade die we lijden doordat onze website nu reeds meerdere weken offline is.Wij zullen de factuur betalen (nu weten we dat die bestaat), en vragen een héél spoedige activering van de domein naam.Hoogachtend,Steven VandenbulckeEftheia bvbawww.eftheia.eu

Combell

Naar: S. V.

14/05/2021

Geachte heerBedankt voor uw bericht. We hebben de situatie even intern afgestemd en we zijn tot de conclusie gekomen dat u de heractivatiekosten inderdaad niet hoeft te betalen. Het e-mailadres van de beheerder en het facturatiecontact werden inmiddels gewijzigd naar Inge.Vandenbulcke@eftheia.eu.We hebben de heractivatiekosten gecrediteerd en hiervoor de terugbetaling (108,90 EUR) aangevraagd.Deze terugbetaling dient juist nog even door Inge.Vandenbulcke@eftheia.eu goedgekeurd te worden.Alvast onze excuses voor dit misverstand.Indien u nog vragen hebt, aarzel niet om ons te contacteren.Met vriendelijke groetJoselien CardinaelCombell AdministratieTel: (+32)(0)9 218 79 79Fax: (+32)(0)9 270 19 51E-mail: administratie@combell.comWebsite: www.combell.comHelpdesk: support.combell.com (telefonisch 24/7)Administratie: administratie@combell.com (telefonisch tijdens de kantooruren)

S. V.

Naar: Combell

14/05/2021

Geachte,Wij zijn van oordeel dat dit een correcte geste is, en waarderen dat.Beste groeten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform