Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 141
- Aantal klachten *
- 26
- Afgesloten klachten*
- 84%
- Antwoordratio*
- 1 dag
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Agressie driver Collect en GO
Collect en GO 2 december 2025 Twee dagen na het afgesproken moment de boodschappen leveren... mensen rekenen op Collect en GO service voor hun maaltijden? Om het nog erger te maken eiste de 'driver' van Collect en GO nog eens 20 euro van mij omdat hij in de file had gestaan Uiteindelijk trapte hij onze voordeur in toen ik dat niet wou betalen... beneden alle peil. ik heb hier op 2 december reeds melding van gemaakt via telefoon, mail en ook sociale media. ik heb Collect en GO daarna meermaals gecontacteerd om een update te krijgen maar steeds zonder resultaat. Ik deed ook aangifte bij de politie en stuurde Collect en GO ook het PV Collect en GO hebben geen enkele poging ondernomen om mij te informeren over de stand van zaken. Collect en GO hebben nochtans al mijn gegevens.
Etikettering
Geachte, op 20oktober 2025 kopen we twee voorverpakte vleesproducten aan de versafdeling. (zie rij 14 en 15 op kasticket) op deze producten wordt geen prijs per kilo noch de uiteindelijke prijs vermeldt. (zie product ticket) deze zullen we pas ontdekken bij onze passage aan de kassa. we gaan er van uit dat we bij Colruyt prijsbewust en goed geïnformeerd boodschappen kunnen doen . Fluctuerend/ondoorzichtige prijzen die tegen dat je aan de kassa komt de hoogte ingaan zijn namelijk slechter dan ter plekke een kleiner pakje aan te schaffen als je koopkracht het niet toelaat. We zijn ten slotte prijsbewuste klanten bij deze retailer
Wij voelen ons bedrogen
Gisteren heeft mijn vrouw gemengd gehakt gekocht die naar onze mening in reclame stond. Deze stond geprijsd voor 8.46€ (10.78/kg) in het rood stond de reclame prijs 4.22€ toen we ons kasticket nakeken was de reclameprijs niet verrekend. Aan de kassa maakte de dame ons attend op iets wat in super kleine letters boven die rode prijs stond. Namelijk v.a 1kg 4.22€ Wat volgens ons inhoud dat als je een kilo kocht de helft van de prijs af ging. Er lag echter geen enkel pak van meer dan een kilo. Ik voel mij bedot. Met vriendelijke groet Paul Ide
betalingsprobleem
zie mijn klacht van 08.07 in veerband met het onterecht schrappen van mijn betaalfunctie op hun Xtra-kaart. Uw ontvangstmelding zonder nummer. Klantendienst Colruyt heeft volgende dag toch rekening gehouden met mijn bezwaar en de functie hersteld ... volgens hun een éénmalige en uitzonderlijke actie ...Ze gaan er wel mee rekening houden om processen eventueel bij te sturen. Zaak dus gesloten
Verkeerde producten geleverd met thuislevering
Geachte, wij hebben een bestelling gedaan van voedingswaren en dit door middel van thuisleveringsdienst van uw collect en go. In deze thuislevering kwamen wij tot de vaststelling dat er producten niet beschikbaar waren en u 'vervangende' producten hebt toegevoegd waar wij niets mee zijn. Het betreft ovensnacks ( die in reclame stonden ! ) waar u gewone frituurproducten voor hebt geleverd. Dit zijn diepvriesproducten die we NIET gevraagd en besteld hadden. Wij kunnen deze niet 'weigeren' omdat deze aan huis werden geleverd door een particulier welke u ingeschakeld werd via een extern bedrijf? Na een mailtje aan uw dienst collect en go kreeg ik volgende boodschap : "Wat betreft het vervangartikel kan ik helaas hier niet in commercieel zijn. Het spijt me dat dit is gebeurd. We analyseren hoe we dit in de toekomst kunnen vermijden en nemen de nodige stappen." Wij zijn niet gediend met dit antwoord, want wij hebben onbruikbare producten ( wij hebben geen friteuse enkel airfryer. Anders bestel je geen dure snacks ;) ) . Als we dit niet besteld hebben dienen er geen vervangingen te komen die je NIET kan weigeren zoals bv bij afhalen collect en go!. Wij zijn nu bijna 17 euro kwijt en vragen vergoeding opdat wij dit kunnen verwijderen uit onze diepvries. Terugbrengen mag niet, weigeren niet., maar wij hebben dit niet besteld, deze producten! Als we dit vergelijken met andere 'aan huis leveringbedrijf' : daar heb je een keuze ( weigeren en leggen ze dit terug in hun 'diepvries' in de camionette ) en of wordt je voor de levering verwittigd dat er iets niet is. Dan kan je zelf op een andere manier een oplossing zoeken. Tot daar de klantvriendelijkheid. Wij wensen een degelijk antwoord. Ive en Annemie Missoorten - Spallier
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
