Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

N. V.
3/07/2025

Onvervolledigde terugbetaling

Hallo, het weekend van 2 en 3 mei was ik als bezoeker aanwezig op Comic Con Holland. Onder meer was dit voor een meet & greet met acteur Neil Newbon, waar ik van tevoren voor betaald had. Later werd met bezoekers meegedeeld dat Mr Neil slechts op zaterdag zou aanwezig zijn, waardoor iedereen die een meet & greet had voor zondag deze zou worden terugbetaald. Hoewel sommigen deze terugbetaling mochten ontvangen, was ik onder de ongelukkigen die dit geld niet terugkregen. Ik heb meermaals contact opgenomen met CM, de ticketprovider voor dit evenement, alsook met Comic Con Holland, maar na 2 maanden kwam er nog steeds niks uit de bus. Indien u nog verdere vragen heeft of informatie vereist, laat gerust iets weten. Dankjewel!

Afgesloten
A. C.
5/03/2019

Onbekende en ongewenste premium sms

Onbekende diensten, met toestemming die NOOIT wordt verleend voor dergelijke sms-facturering, sms-berichten zijn spam die niet aangeven dat het een premiumtarief sms is, en heeft geresulteerd in wat alleen kan worden omschreven als fraude en diefstal doordat de sms zonder toestemming van de telefoongebruiker worden verzonden

Opgelost
A. C.
28/11/2018

Aanrekening ongewenste sms-en op factuur

Sinds meer dan een jaar krijg ik om de paar dagen, exact rond 16u, telkens 4 sms-en vanwege het nummer 329936, een nummer komende van de firma CM TELECOM (zo vermeld op mijn facturen van Orange).Ik, Kristin Maes, heb deze dienst NOOIT geactiveerd. In deze sms-en wordt gezegd dat ik een bepaalde inhoud kan downloaden voor mijn gsm, maar ik heb dit tot heden NOOIT gedaan, ik zou niet weten waarom!Ik zou trouwens ook niet weten hoe ik dat moet doen !Al maanden betaal ik hierdoor torenhoge facturen aan Orange, want voor die sms-en alleen betaal ik elke maand maar liefst 72 euro!!!Ik heb dit pas gisteren geconstateerd nadat ik mijn laatste factuur in detail heb bekeken, en ook mijn andere facturen ben gaan nakijken.Het was een hell of a job om deze sms-en te stoppen. Uiteindelijk is me dit gelukt via mijn provider Orange, zij hebben alle premium betaalnummers op mijn gsmnr geblokkeerd.Uiteraard laat ik het hier niet bij! Ik kan u alle details van mijn facturen doorgeven, zodat u deze kosten eigenhandig kan vaststellen !Ik eis hierbij terugbetaling van deze sms-kosten. Bedankt voor een snelle reactie van uwentwege.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform