Terug

Aanrekening ongewenste sms-en op factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: CM TELECOM

28/11/2018

Sinds meer dan een jaar krijg ik om de paar dagen, exact rond 16u, telkens 4 sms-en vanwege het nummer 329936, een nummer komende van de firma CM TELECOM (zo vermeld op mijn facturen van Orange).Ik, Kristin Maes, heb deze dienst NOOIT geactiveerd. In deze sms-en wordt gezegd dat ik een bepaalde inhoud kan downloaden voor mijn gsm, maar ik heb dit tot heden NOOIT gedaan, ik zou niet weten waarom!Ik zou trouwens ook niet weten hoe ik dat moet doen !Al maanden betaal ik hierdoor torenhoge facturen aan Orange, want voor die sms-en alleen betaal ik elke maand maar liefst 72 euro!!!Ik heb dit pas gisteren geconstateerd nadat ik mijn laatste factuur in detail heb bekeken, en ook mijn andere facturen ben gaan nakijken.Het was een hell of a job om deze sms-en te stoppen. Uiteindelijk is me dit gelukt via mijn provider Orange, zij hebben alle premium betaalnummers op mijn gsmnr geblokkeerd.Uiteraard laat ik het hier niet bij! Ik kan u alle details van mijn facturen doorgeven, zodat u deze kosten eigenhandig kan vaststellen !Ik eis hierbij terugbetaling van deze sms-kosten. Bedankt voor een snelle reactie van uwentwege.

Berichten (4)

CM TELECOM

Naar: A. C.

04/12/2018

Goede avonduw klant heeft zich ingeschreven op verschillende diensten een hele tijd geledenOf deze dame al dan niet gebruikt maakt van de dienst is niet aan ons als technische partij om hier over te oordelen - er werd ingeschreven op een dienst en er werd nooit actie ondernomen om deze te annuleren. Noch door stop te sturen, noch door contact op te nemen met de operatorWij hopen u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerdKind Regards, CM Consumer Helpdeskwww.payinfo.beOn Wed, 28 November 2018 at 16:54:02 01:00, Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be

A. C.

Naar: CM TELECOM

04/12/2018

Beste CM Consumer Helpdesk,Is dit uw respons op mijn klacht ? Ik heb meteen, na de eerste sms-en, STOP gestuurd als reactie, maar dit zonder gevolg!!! De sms-en bleven komen, meer dan een jaar lang ! Ik, Kristin Maes, heb NOOIT ingeschreven op deze dienst ! Kan u mij aantonen dat ik me daarop heb ingeschreven ? Graag een schriftelijk bewijs dat ik, Kristin Maes, houder van het nr 0486/43 89 18 me heb ingeschreven op deze dienst ! Ik eis hierbij terugbetaling van deze sms-kosten, die ik maandenlang heb betaald. Dit is pure oplichterij ! Groet, Kristin Maes

CM TELECOM

Naar: A. C.

12/12/2018

Mevrouwde communicatie (= bewijs) van de sms-en en inschrijving stond in ons antwoordvriendelijke groet,Kind Regards, CM Consumer Helpdeskwww.payinfo.beOn Tue, 4 December 2018 at 21:31:03 01:00, Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be

A. C.

Naar: CM TELECOM

12/12/2018

Ik wil graag een concreet bewijs op papier dat ik, Kristin Maes, houder van het nr 0483/46 89 18 heb ingeschreven op deze dienst ! Ik heb deze dienst NOOIT aangevraagd! Ik eis hierbij terugbetaling van deze sms-kosten, die ik maandenlang heb betaald. Dit is pure oplichterij ! Gelieve deze klacht serieus te nemen aub !Groet, Kristin Maes


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform