Terug

Onbekende en ongewenste premium sms

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: CM TELECOM

05/03/2019

Onbekende diensten, met toestemming die NOOIT wordt verleend voor dergelijke sms-facturering, sms-berichten zijn spam die niet aangeven dat het een premiumtarief sms is, en heeft geresulteerd in wat alleen kan worden omschreven als fraude en diefstal doordat de sms zonder toestemming van de telefoongebruiker worden verzonden

Berichten (5)

CM TELECOM

Naar: A. C.

05/03/2019

Goede middagzonder gsm-nummer kunnen wij niet onderzoeken van waar de sms-en komenWij zijn een technische partij die diensten voor 3en faciliterenvriendelijke groet,Kind Regards,CM Consumer Helpdeskwww.payinfo.beOn Tue, 5 March 2019 at 12:31:04 +01:00, Klachtenbox

A. C.

Naar: CM TELECOM

05/03/2019

Goede MiddagGSM nummer +32 477 1337 42De sms'en waren aan:-25-01-2019 15:2626-01-2019 17:0001-02-2019 14:2802-02-2019 15:5708-02-2019 16:1322-02-2019 14:2623-02-2019 16:00Wie is het bedrijf hierachter, omdat er geen abonnement is ingevoerd, geen verzoek om "horoscoop" voorspellingen is gevraagd, het waren spamberichten zonder aan te geven dat het premiumtarief was, geen aanwijzing dat het een abonnement was, NIETS om te zeggen dat ze iets anders dan ongewenst waren spam en daarom werden ze geblokkeerd en werd u niet onmiddellijk gecontacteerd.

CM TELECOM

Naar: A. C.

06/03/2019

Mijnheer,Bedankt voor de informatie.Ik heb geen idee hoe de blokkage die er was is opgeheven geweest.U ben in elk geval nu uitgeschreven, ik heb dit gedaan in onze systemen.U kan een terugbetaling aanvragen via www.payinfo.beVriendelijke groet,Kind Regards,CM Consumer Helpdeskwww.payinfo.beOn Tue, 5 March 2019 at 13:01:05 +01:00, Klachtenbox

A. C.

Naar: CM TELECOM

06/03/2019

Bedankt voor de snelle reactie, maar wie is het bedrijf hierachter, zodat ik het BIPT en de Ethische Commissie voor de Telecommunicatie kan laten onderzoeken wat duidelijk iets is dat niet is toegestaan en dat het, in feite, diefstal is via telecommunicatie

CM TELECOM

Naar: A. C.

09/03/2019

Goede middagDe informatie over de klant/afzender heeft altijd in uw berichten gestaan met name Etri.Vriendelijke groet,Kind Regards,CM Consumer Helpdeskwww.payinfo.beOn Wed, 6 March 2019 at 12:31:04 +01:00, Klachtenbox


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform