Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Laptop scherm kapot bij allereerste gebruik na verkoop
Beste, Ik heb gisteren een laptop - Macbook 2020 M1 16gb RAM 512gb met doorzichtige harde plastiek cover - aangekocht in de winkel in Sint-Joost om 17u48. Voor ik hem aankocht heb ik hem nog bekeken. De laptop stond open toen ik zei dat ik hem ging kopen. Toen heeft een medewerker hem dichtgeklapt, vervolgens heeft iemand anders het in een beschermhoes gestoken. Waarna ook de usb-c kabel in de hoes ging en vervolgens de laderblok erin werd gesmeten, deze werd er terug uitgehaald om een grotere laderblok van 313g er vervolgens in te smijten, recht op het scherm. Vervolgens werd de beschermhoes dichtgeritst. Toen ik thuiskwam en de laptop voor de allereerste keer open deed sinds de medewerker hem heeft dicht gedaan, zag ik dat er lijnen op het scherm stonden. Ik heb nog een poging gedaan tot een factory reset omdat ik vermoedde dat het met de video-kaart had te maken. Maar na hem opnieuw op te starten, bleven de lijnen staan. Ik heb hem vervolgens dicht gedaan en ik ben meteen de volgende dag terug naar het filiaal in Sint-Joost gegaan. Maar daar staken ze de fout op mij. Ik ben met de laptop naar een apple certified repair winkel gegaan. Daar zeiden ze dat het scherm veel gevoeliger is en door een handeling van dicht doen terwijl er iets tussen zit of de laderblok er op te smijten het scherm kan breken. Ik vind dit een echte schande. Heeft men de laderblok te hard in de laptopzak gesmeten? Heeft de medewerker de laptop te hard dichtgeklapt?
Versterker weggegooid
Beste, Ik bracht mijn versterker binnen op 23/09/2023 in de cashconverters van Sint-Joost-ten-node. De medewerker vertelde mij dat het testen van mijn versterker een week ging duren en dat ze me dan iets gingen laten weten. Ik had na een week nog geen bericht ontvangen, dus ging ik zelf. De medewerker vertelde me dat het nog langer ging duren om te laten testen. Twee weken erna had ik nog steeds niets gehoord. De medewerker zei dat het langer duurde dan normaal, en ik nog langer zou moeten wachten. Ik had mijn telefoonnummer nagekeken zodat ze me zeker correct konden contacteren. Ik werd niet gecontacteerd, en kreeg via 2dehands een bericht dat iemand mijn versterker wou kopen, dus wou ik hem vandaag (1 februari) gaan ophalen. Ze vertelden mij dat de versterker kapot was, en dat ze hem hadden weggegooid. Ik had de versterker zelf getest thuis, en toen werkte hij nog. Ze vertelden me ook dat ze me herhaaldelijk hebben proberen te contacteren, en dat het niet kan dat ik langer dan één week moest wachten voordat mijn versterker getest werd. Ik ging hem verkopen voor 60 euro via 2dehands, en nu is mijn versterker gewoon weggegooid. Ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden.Met vriendelijke groeten,Björk Kiekens
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten