Beste, Ik heb gisteren een laptop - Macbook 2020 M1 16gb RAM 512gb met doorzichtige harde plastiek cover - aangekocht in de winkel in Sint-Joost om 17u48. Voor ik hem aankocht heb ik hem nog bekeken. De laptop stond open toen ik zei dat ik hem ging kopen. Toen heeft een medewerker hem dichtgeklapt, vervolgens heeft iemand anders het in een beschermhoes gestoken. Waarna ook de usb-c kabel in de hoes ging en vervolgens de laderblok erin werd gesmeten, deze werd er terug uitgehaald om een grotere laderblok van 313g er vervolgens in te smijten, recht op het scherm. Vervolgens werd de beschermhoes dichtgeritst. Toen ik thuiskwam en de laptop voor de allereerste keer open deed sinds de medewerker hem heeft dicht gedaan, zag ik dat er lijnen op het scherm stonden. Ik heb nog een poging gedaan tot een factory reset omdat ik vermoedde dat het met de video-kaart had te maken. Maar na hem opnieuw op te starten, bleven de lijnen staan. Ik heb hem vervolgens dicht gedaan en ik ben meteen de volgende dag terug naar het filiaal in Sint-Joost gegaan. Maar daar staken ze de fout op mij. Ik ben met de laptop naar een apple certified repair winkel gegaan. Daar zeiden ze dat het scherm veel gevoeliger is en door een handeling van dicht doen terwijl er iets tussen zit of de laderblok er op te smijten het scherm kan breken. Ik vind dit een echte schande. Heeft men de laderblok te hard in de laptopzak gesmeten? Heeft de medewerker de laptop te hard dichtgeklapt?