Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Overschrijding week limiet 200 euro
Zou al mijn geld dat gestort is boven het week limiet van 200 euro . Willen terug gestort krijgen? (2300 euro) Heb nooit gevraagd om meer te kunnen storten in de week omdat ik anders geen limiet heb voor mezelf , ik ben niet beschermd geweest volgens de wetgeving in België. Dan komt er nog bij dat ik 5 x mijn account heb willen sluiten voor 6 maanden .zelf bevestiging mail had met datum tot geen spelen meer. Maar spijtig genoeg kon ik dat elke keer achter paar minuten verwijderen en terug beginnen gokken en storten . Jullie hebben totaal misbruikt gemaakt van mijn zwak moment. Ik kan alles bewijzen met bank afschriften, datums , datums van uitsluiting account en terug kunnen storten en gokken . Zelf een mail dat ik bijna smeek op hulp zonder antwoord. Dus wat gaan jullie daarmee doen Bwin ? Nadien is mijn account wel kunnen voldoen aan uitsluiting . Na al die stortingen ,
200 euro limiet in de week
Heb in bijlage mijn review gezet van trustpilot . Mijn vraag is of ik daar iets kan tegen doen ? want ik voel mij in de steek gelaten wat bescherming van de speler betreft. En mijn zwak moment is misbruikt voor geldwinning. Heb meer of 2000 euro gestort. Terwijl ik dat nooit zo mogen kunnen . Heb mezelf proberen beschermen, mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. Volgende dag terug mijn account heropend terwijl ik mezelf 6 maanden heb uitgesloten. En terug veel verloren en dan terug mezelf uitgesloten en nu is het gelukt! Dus ze hebben duidelijk mijn mail gelezen.
Winsten niet uitbetaald
Ik heb een casino spel gespeeld op Bwin.be, Casino Bwin, sport Bwin.En na dat ik had gewonnen werd mijn winst niet aan mijn account toegevoegd. Erna nam ik meteen contact op en vertelde ze mij dat ze zagen dat er een spel was vastgelopen, en dat een externe dienst hiervoor zal kijken.1 dag later vertelde ze dat ze geen vastgelopen spel zagen? Dus ze spreken elkaar al tegen. Het ging om een groot bedrag! Ik had nochtans een screenshot dat er bij het spel stond onvoltooid en dat de eerste medewerker vertelde dat ze zag dat er een spel was vastgelopen om mijn account. Er is helemaal niets vastgelopen, de winst werd niet toegevoegd aan mijn account en er stond een hele dag ‘onvoltooid’ bij het spel.Bwin is onbetrouwbaar en als ik dit probleem opzoek zijn het veel mensen die dit al megemaakt hebben.
Geen uitbetaling bij geldige bet
Beste,Op 20/01 om 20u25 heb ik een bet(gok) gewaagd op de wedstrijd Antwerpen tegen Cercle Brugge via de app Bwin.De wedstrijd begon omstreeks 21u.De bet was het volgende:D. Lamkel zal scoren tijdens de wedstrijd (reg.speeltijd exc eigen doelpunten) inzet: 50 euroquotering: 19.00 winst normaal: 950 eurosituatie is dat hij scoort in de 84ste minuut en ik dus gewonnen heb, maar op dat moment annuleert win mijn bet.op unibet en ladbrokes doen ze deze praktijken niet. ik heb 2 vrienden die hetzelfde hebben meegemaakt op hetzelfde ogenblik en in de krant stond iets gelijkaardigs van een man die ze normaal 7000 euro moesten uitbetalen.Ik heb met hen contact opgenomen waarbij ze een fout hebben gemaakt met de quotering voor de wedstrijd, maar geen vervolg geven aan mijn klacht. Ze hebben wel mijn 50 euro terug betaald maar geen compensatie gegeven. Ik heb geen probleem dat ze mijn bet voor de wedstrijd annuleren, maar niet als de wedstrijd al gestart is en zeker niet als ik het juist gewed heb. dit zijn frauduleuze praktijken. moest de speler in kwestie niet gescoord hebben, hadden ze mijn 50 euro wel afgenomen!!!!! KAN IK HIER IETS AANDOEN OF IS HET VERLOREN MOEITE......mvgArnaud
Incorrecte uitbetaling
Beste,Ik heb op 18 mei een weddenschap geplaatst op het Eurovisiesongfestival. Deze werd incorrect uitbetaald. Het betreft een weddenschap: Which country will attain the highest finishing spot in the group? Ik gokte correct op Zweden. Aangezien Ernst & Young een fout maakte in de telling van de stemmen werd de einduitslag enkele dagen na datum aangepast waardoor mijn keuze van Zweden (na eerst afgekeurd te zijn) correct was. Ondanks dit alles staat er nog steeds dat Noorwegen het correcte resultaat was, wat dus niet klopt. Noorwegen staat nu op de 6e plaats en Zweden op de 5e plaats, wat ik correct inschatte. Door deze situatie ben ik 300 euro verloren. Andere sites als Unibet, Starbet etc.. betaalden inmiddels wel correct uit maar jullie slagen er spijtig genoeg niet in. Ik nam reeds contact op met de dienst van Bwin, daar verwezen ze naar hun algemene voorwaarden die in mijn ogen allesbehalve consumentenrechtelijk correct zijn. Ze verwezen naar artikel B1.5 van hun algemene voorwaarden de Aanpassing (24-uursregel):De onderneming erkent alleen die resultaten die bereikt zijn op het speelveld of speelplatform. Resultaten die voortvloeien uit disciplinaire maatregelen van een sportrechtbank of andere rechtbank worden niet in overweging genomen. In het geval van overtreding van sportwetten behoudt de onderneming het recht het prijzengeld te bevriezen en betaling in te houden.Uitzondering: Alle weddenschappen die zich richten op de uiteindelijke uitslag van het evenement/toernooi worden afgehandeld nadat het officiële resultaat is uitgegeven door de gezaghebbende autoriteit van de respectievelijke sportbond/ het sportevenement. Dit gebeurt meestal direct na afloop van het evenement. Als het officiële resultaat binnen 24 uur na afloop van het evenement wordt veranderd door de respectievelijke verantwoordelijke bond, dan behoudt de onderneming het recht de betaling overeenkomstig aan te passen (dat wil zeggen dat al uitbetaald prijzengeld ongedaan gemaakt wordt, waarna de weddenschappen afgehandeld worden volgens het aangepaste resultaat). Als een evenement/toernooi om welke reden dan ook niet voltooid wordt (bijv. slecht weer, problemen met het publiek, enz.), maar er wordt binnen 24 uur een officieel resultaat afgegeven door de verantwoordelijke bond, dan worden alleen weddenschappen op de winnaar van het evenement/toernooi overeenkomstig de weddenschap afgehandeld. Als er binnen 24 uur na afloop van het evenement geen uitslag wordt afgegeven door de verantwoordelijke bond, dan worden alle weddenschappen die ten tijde van afgelasting niet voltooid zijn, ongeldig verklaard. Dit geldt ook voor lange termijnweddenschappen. Veranderingen aan plaatsingen die binnen 24 uur na afloop van het evenement worden gemaakt, om welke reden dan ook, worden niet in overweging genomen als de uitkomst van de weddenschap wordt vastgesteld.Ik antwoordde op deze mail dat dit totaal consumentonvriendelijk en incorrect is. Dit verhielp logischerwijze niks en het contact werd stopgezet. Gelieve het bedrag onmiddellijk te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten