Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Foute levering
Geachte mevrouw/heer, Op 30/08 bestelde ik eten in jullie winkel te Leuven via TakeAway en betaalde ik €28.39, het ordernummer van deze bestelling was #UXAG2Z. Toen de levering aankwam, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van een crispy chicken menu en een ultimate chicken bacon king menu, met extra saus bij beiden en extra frietjes, enkel 2 burgers en de extra frieten, geen drank, en geen inbegrepen frieten en onion rings of extra saus. Bij deze vraag ik jullie dus om een rechtzetting, en een terugbetaling van de producten die niet zijn aangekomen. Met vriendelijke groet, Nathan Dries
Restaurant in Roeselare doet aan oneerlijke praktijken
Goeie morgen, Ik wens jullie op de hoogte te stellen van de oneerlijke praktijken die gebeuren in het restaurant in Roeselare. Zondagavond zijn wij (mijn man, 2 kindjes en mezelf), langs de drive in langs geweest aan de drive in. Daar bestelden wij de drive deal (2 big kings), een extra long chili cheese en 2 happy meals voor de kindjes. Betaling werd uitgevoerd met maaltijdcheques en heb ik ook bezorgd aan de persoon in CC (Marcus)... Echter werkte mijn app niet waardoor ik het ticketje vroeg aan de dame in kwestie. De dame moest in de vuilbak zoeken en vond het niet, waardoor ze me aanraadde om contact op te nemen via de contact-knop om mijn puntjes toe te voegen. Ik krijg hier nu echter een super onbeschoft en arrogant antwoord van de persoon (Marcus), die beweert dat ik lieg.. Hij weigert nu om mijn puntjes van die avond toe te voegen.. heb ik nog nooit meegemaakt. De Mac Do een paar meters verder doet dit met plezier (hebben we daar ook 1 keer voorgehad). Hoe lossen we dit op? Ik denk niet dat ik TestAankoop hierbij zal moeten betrekken? Ik vraag gewoon waar ik recht op heb, mijn puntjes op de app na de aankoop. Fijne dag, Groetjes, Charlotte
GeenAntwoordOpMijnIdee
jullie reclame rond de vier elementen ! jullie vergaten het vijfde LIEFDE ! ! ik gaf aan dat het beter kon ! als je mijn idee nu gebruikt ! dan sta ik aan de kassa ! ! info : jullie antwoorde ZELFS niet , fijne goeten
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten