Goeie morgen, Ik wens jullie op de hoogte te stellen van de oneerlijke praktijken die gebeuren in het restaurant in Roeselare. Zondagavond zijn wij (mijn man, 2 kindjes en mezelf), langs de drive in langs geweest aan de drive in. Daar bestelden wij de drive deal (2 big kings), een extra long chili cheese en 2 happy meals voor de kindjes. Betaling werd uitgevoerd met maaltijdcheques en heb ik ook bezorgd aan de persoon in CC (Marcus)... Echter werkte mijn app niet waardoor ik het ticketje vroeg aan de dame in kwestie. De dame moest in de vuilbak zoeken en vond het niet, waardoor ze me aanraadde om contact op te nemen via de contact-knop om mijn puntjes toe te voegen. Ik krijg hier nu echter een super onbeschoft en arrogant antwoord van de persoon (Marcus), die beweert dat ik lieg.. Hij weigert nu om mijn puntjes van die avond toe te voegen.. heb ik nog nooit meegemaakt. De Mac Do een paar meters verder doet dit met plezier (hebben we daar ook 1 keer voorgehad). Hoe lossen we dit op? Ik denk niet dat ik TestAankoop hierbij zal moeten betrekken? Ik vraag gewoon waar ik recht op heb, mijn puntjes op de app na de aankoop. Fijne dag, Groetjes, Charlotte