Terug

Restaurant in Roeselare doet aan oneerlijke praktijken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Burger King

12/03/2024

Goeie morgen, Ik wens jullie op de hoogte te stellen van de oneerlijke praktijken die gebeuren in het restaurant in Roeselare. Zondagavond zijn wij (mijn man, 2 kindjes en mezelf), langs de drive in langs geweest aan de drive in. Daar bestelden wij de drive deal (2 big kings), een extra long chili cheese en 2 happy meals voor de kindjes. Betaling werd uitgevoerd met maaltijdcheques en heb ik ook bezorgd aan de persoon in CC (Marcus)... Echter werkte mijn app niet waardoor ik het ticketje vroeg aan de dame in kwestie. De dame moest in de vuilbak zoeken en vond het niet, waardoor ze me aanraadde om contact op te nemen via de contact-knop om mijn puntjes toe te voegen. Ik krijg hier nu echter een super onbeschoft en arrogant antwoord van de persoon (Marcus), die beweert dat ik lieg.. Hij weigert nu om mijn puntjes van die avond toe te voegen.. heb ik nog nooit meegemaakt. De Mac Do een paar meters verder doet dit met plezier (hebben we daar ook 1 keer voorgehad). Hoe lossen we dit op? Ik denk niet dat ik TestAankoop hierbij zal moeten betrekken? Ik vraag gewoon waar ik recht op heb, mijn puntjes op de app na de aankoop. Fijne dag, Groetjes, Charlotte

Berichten (1)

Burger King

Naar: C. V.

15/03/2024

Beste klant,Bedankt voor uw bericht.We hebben uw opmerking goed ontvangen en excuseren ons alvast voor het ongemak.Om deze opmerking beter te behandelen, gelieve uw ervaring door te geven via:s:www.quick.be/nl/customerserviceCordialement,Kind regards,Met vriendelijke groeten,Customer ServiceBurger Brands Belgium S.A./ N.V.Sneeuwbeslaan 20 b. 092610 Wilrijk - BelgiumT + 32 (0)3 286 18 11


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform