Terug

Foute levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

N. D.

Naar: Burger King

30/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 30/08 bestelde ik eten in jullie winkel te Leuven via TakeAway en betaalde ik €28.39, het ordernummer van deze bestelling was #UXAG2Z. Toen de levering aankwam, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van een crispy chicken menu en een ultimate chicken bacon king menu, met extra saus bij beiden en extra frietjes, enkel 2 burgers en de extra frieten, geen drank, en geen inbegrepen frieten en onion rings of extra saus. Bij deze vraag ik jullie dus om een rechtzetting, en een terugbetaling van de producten die niet zijn aangekomen. Met vriendelijke groet, Nathan Dries

Berichten (1)

N. D.

Naar: Burger King

30/08/2024

In deze klacht ben ik vergeten mee te delen dat er wel tomaat zat op de crispy chicken, terwijl ik uitdrukkelijk had aangevinkt om een burger zonder tomaat te krijgen, aangezien mijn partner hier allergisch aan is. Ik vind de optie voor personalisatie van de burger wat overbodig als deze toch niet opgevolgd worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform