Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
probleem met pelletkachel en service
Betreft een aankoop van een pelletkachel merk mondena d10 aangekocht op 25/01/2019. deze heeft ongeveer 14 dagen perfect gewerkt tot 06/02 dan is stilgevallen. we hebben contact opgenomen met de verkoper, deze heeft contact opgenomen met hun techniecker en deze zou ons binnen de 15 min opbellen. we zijn nu 2 dagen verder en hebben niets meer vernomen. We hebben terug geprobeerd om contact op te nemen met de verkoper zonder resultaat. hij neemt zelfs zijn telefoon niet meer op.We hebben 899 euro betaald voor deze kachel, maar zitten ondertussen wel in de kou. Wat kunnen we hier aan doen?
Probleem met factuur
Op 22 december 2018 werd een pelletkachel geleverd door de firma diamantpools (handelaar 2dehands) aka budget-trade.be. De afspraak was dat er een factuur werd bezorgt bij aflevering gezien ik de aankoop moet terugvorderen van de verhuurder. Na levering en betaling kreeg ik echter een werkfiche. De afleveraar zei dat ik de factuur met de baas moest regelen. Sindsdien probeer ik een factuur te bemachtingen, zonder succes... De verkoper houdt me aan het lijntje met meldingen als de factuur werd per post verzonden of per mail verzonden. Berichten via 2de hands.be, waar de handelaar actief is, worden gelezen maar niet beantwoord. Telefoon wordt niet meer opgenomen. Na bijna een maand nog steeds geen factuur. Ook het verhuurkantoor vraag al een tijd om die factuur en krijgt ook geen gehoor. Ik heb geprobeerd om via pelletsforum.be navraag te doen. Maar de handelaar heeft klachtentopics laten verwijderen en op het forum mag de handelaar niet meer vernoemd worden. Bijkomende gegevens zoals de werkfiche en het emailverkeer via 2dehands zijn beschikbaar. Vreemd is ook dat op de werkfiche het merk Mondena vertegenwoordigt, terwijl een “Modena” wordt afgeleverd.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten