Terug

probleem met pelletkachel en service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: Budget-trade

08/02/2019

Betreft een aankoop van een pelletkachel merk mondena d10 aangekocht op 25/01/2019. deze heeft ongeveer 14 dagen perfect gewerkt tot 06/02 dan is stilgevallen. we hebben contact opgenomen met de verkoper, deze heeft contact opgenomen met hun techniecker en deze zou ons binnen de 15 min opbellen. we zijn nu 2 dagen verder en hebben niets meer vernomen. We hebben terug geprobeerd om contact op te nemen met de verkoper zonder resultaat. hij neemt zelfs zijn telefoon niet meer op.We hebben 899 euro betaald voor deze kachel, maar zitten ondertussen wel in de kou. Wat kunnen we hier aan doen?

Berichten (1)

Budget-trade

Naar: T. D.

12/02/2019

Beste,Elke kachel moet afgesteld worden op de installatie waar hij op aangesloten is. Dit is noodzakelijk voor de goede werking. Als de kachel niet afgesteld is kan het zijn dat deze na een bepaalde tijd in storing/beveiliging gaat.Wij kunnen de kachel zeker voor u afstellen.De kosten voor de ingangstelling zijn normaal 150euro, maar aangezien u heeft moeten wachten willen we ons deel laten vallen en betaald u enkel 100euro.Als de kachel afgesteld is zal deze ook zonder fout werken en heeft u ook volledige garantie.Mag ik vragen welke foutmelding de kachel nu geeft?Met vriendelijke groet,Dave.Outlook voor Android downloadenOn Fri, Feb 8, 2019 at 11:21 AM +0100,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform