Terug

Probleem met factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Budget-trade

21/01/2019

Op 22 december 2018 werd een pelletkachel geleverd door de firma diamantpools (handelaar 2dehands) aka budget-trade.be. De afspraak was dat er een factuur werd bezorgt bij aflevering gezien ik de aankoop moet terugvorderen van de verhuurder. Na levering en betaling kreeg ik echter een werkfiche. De afleveraar zei dat ik de factuur met de baas moest regelen. Sindsdien probeer ik een factuur te bemachtingen, zonder succes... De verkoper houdt me aan het lijntje met meldingen als de factuur werd per post verzonden of per mail verzonden. Berichten via 2de hands.be, waar de handelaar actief is, worden gelezen maar niet beantwoord. Telefoon wordt niet meer opgenomen. Na bijna een maand nog steeds geen factuur. Ook het verhuurkantoor vraag al een tijd om die factuur en krijgt ook geen gehoor. Ik heb geprobeerd om via pelletsforum.be navraag te doen. Maar de handelaar heeft klachtentopics laten verwijderen en op het forum mag de handelaar niet meer vernoemd worden. Bijkomende gegevens zoals de werkfiche en het emailverkeer via 2dehands zijn beschikbaar. Vreemd is ook dat op de werkfiche het merk Mondena vertegenwoordigt, terwijl een “Modena” wordt afgeleverd.

Berichten (7)

Budget-trade

Naar: A. C.

18/01/2019

Beste,De factuur was opgemaakt op uw naam aan 6% btw.Vervolgens heeft het verhuur bedrijf contact met ons gehad en bleek dat de factuur aan hun opgemaakt moest worden en het verschil van 5% naar 21%btw betalen zijn bij. Deze factuur is reeds naar hun opgestuurd. Zodra zij de factuur ontvangen hebben, betalen ze u het aankoop bedrag terug.Stuur ons anders uw telnr, dan bel ik u.Fijne avond,DaveOutlook voor Android downloadenOn Fri, Jan 18, 2019 at 8:25 PM +0100,

A. C.

Naar: Budget-trade

18/01/2019

Beste,Op 7 januari beweert u ze per post opgestuurd te hebben: nooit ontvangen.Op 9 januari zegt u dat u het per email kan verzenden: nooit ontvangen.Op 10 januari heeft u telefonisch contact met het verhuurbedrijf om de factuur naar hun te verzenden, met bevestiging van deze afspraak via mail.Op 18 januari vraagt het verhuurbedrijf u nogmaals om, zoals afgesproken, de factuur te leveren.Kan u mij zeggen wat de "reeds" inhoudt? Wanneer en via welk kanaal? Post? email?Mvg,Bert

A. C.

Naar: Budget-trade

18/01/2019

U kan ze ook gewoon hier uploaden. Dan bezorg ik ze graag aan het verhuurbedrijf.

Budget-trade

Naar: A. C.

19/01/2019

Beste,Het is het verhuur bedrijf dat ons gecontacteerd heeft om de factuur aan te passen.Maandag zal ik u de factuur hier uploaden( factuur aan u, credit nota en de nieuwe factuur aan het verhuur bedrijf.)Tevens zullen we u nog een gratis schoonmaakset ter waarde van 50euro toesturen.( voor het ongemak)Fijn weekend,Mvg,Outlook voor Android downloadenOn Fri, Jan 18, 2019 at 9:59 PM +0100,

A. C.

Naar: Budget-trade

20/01/2019

Beste,Dat klopt. Na 2,5 week vruchteloze pogingen van mij uit om de factuur te krijgen heeft de verhuurfirma besloten om ook bij u aan te kloppen.. tot op heden ook zonder succes.Nogmaals... de factuur van werkfiche 002337, zoals jullie afgesproken hebben op 10/01. Ik hoef geen 2 facturen, ook geen schoonmaakset. Ik ben niet op deze klachtenrubriek voor een schoonmaakset. Ik wens alleen de factuur van de aankoop van 22 december, een Mo(n)dena D10 pelletkachel ter waarde van 899 euro incl. btw.Ik vind het echt intriest dat ik me tot deze klachtenrubriek moet richten om een factuur van een aankoop en een reactie van u te bekomen. U bent in deze verkoop geen enkele afspraak nagekomen.. 2 halve dagen verlof genomen op de dagen dat u zou leveren maar niet geweest bent. Vervolgens levert u een vage werkfiche af waarmee u laat uitschijnen dat u een dienst heeft verleend, geen verkoop.. en bent u na de betaling onbereikbaar als het om de factuur gaat... Ik hoop dat u zich aan deze 4de belofte houdt. Ik zie de factuur hier morgen graag verschijnen zodat ik deze kan bezorgen aan de verhuurfirma en deze klacht kan afsluiten.Mvg,Bert

Budget-trade

Naar: A. C.

21/01/2019

Beste, Hierbij stuur ik u de factuur van de kachel. Fijne avond. Mvg, Dave Outlook voor Android downloadenOn Sun, Jan 20, 2019 at 9:07 PM 0100, klachtenbox@test-aankoop.be

A. C.

Naar: Budget-trade

21/01/2019

Bedankt voor de factuur.Mvg,Bert


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform