Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Terugbetaling
Beste, Na 3 verzonden mails waar ik tot op heden geen antwoord heb gekregen. Vorige week woensdag (7/08)een telefoongesprek gehad met de winkel in Roeselare om het bedrag van 62,30€ terug te krijgen op de Visa kaart. Ik dien klacht in daar jullie de terugbetalingstermijn niet hebben gerespecteerd (binnen de 14 dagen) alsook geen antwoord op mijn verstuurde mails. Dit is niet klantvriendelijk! Bij aankoop wordt verwacht dat je direct betaald maar om je geld terug te krijgen is het toch heel moeilijk. Dus schoenen aangekocht op 03 juli en terug gebracht op 9 juli naar de winkel te Roeselare. Op 10 juli een mail van jullie gekregen dat de retour verwerkt is en mijn 62,30€ zal teruggestort worden op de Visa. Onderstaande mail van jullie: Wij hebben uw retour goed ontvangen. De retour van volgende artikelen is verwerkt: ArtikelOmschrijvingMaatPrijs101851RIVERWOODS-BELIZIA OVINA-L/3163762,30 Het bedrag zal op de volgende manier worden terugbetaald: BetaalvormBedragWeb credit card red62,30 Het bedrag van € 62,30 zal terug worden overgemaakt naar uw rekening, dit zal u binnen de twee weken ontvangen. Wij zijn nu al 12 augustus en nog altijd niets gehoord van jullie. Is dit normaal??? Hopend op een deftig antwoord Slambrouck Christele
Weigering garantie
Beste,29/04/2023 kocht ik schoenen in Bent Ieper. Dit waren baskets van Cycleur de Luxe, zomer baskets. Ik heb deze enkele keren gedragen sindsdien en wil deze met de start van het nieuwe seizoen opnieuw dragen. Echter heb ik nu opgemerkt dat de zool van de schoen gedeeltelijk is losgekomen. Bij het opzoeken van informatie hieromtrent kan overal gelezen worden dat er een wettelijke garantie van 2 jaar is op kledij en schoenen. uiteraard niet op slijtage, maar een zool die gedeeltelijk loskomt behoort niet tot slijtage, hier is iets misgegaan in de productie. Ik heb me op 17/04/2024 gemeld in Bent Ieper met de schoenen en dit probleem. Ik heb duidelijk vermeld dat ik geen terugname verwacht, maar op zijn minst wel een herstel van deze schoenen. De verantwoordelijke belde me de dag erna op om te melden dat ik mijn schoenen terug mocht ophalen want dat er niets voor mij gedaan kan worden. Aangezien de wettelijke garantie 2 jaar is, en het hier niet gaat over slijtage zou ik graag een oplossing aangeboden krijgen voor dit probleem. Alvast bedankt om dit nog eens opnieuw te bekijken.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten